Slabeste rapid si de durata in 3 pasi

te mentii la greutatea pe care o vrei

pui la cuptor cu legume si salata

3 pasi sunt suficienti sa slabesti si sa te mentii la greutatea pe care o vrei. Poate sunt greu de realizat pentru unii, dar nu si pentru tine, care nu-ti doresti o dieta frustranta, dupa care sa te ingrasi mai mult decat erai inainte de a o incepe.
Hai sa vedem ce schimbari iti pot reduce greutatea corporala si te pot face sa arati mai tanara si sa ramai in forma.


1 – Renunta la carbohidratii simpli – zahar si fainoase

Poti pierde 7-10 kilograme chiar si intr-o saptamana daca renunti la zahar, prajituri, produse de patiserie, bomboane si alte produse ce contin zahar si faina alba, care iti aduc un mare plus de calorii, fata de cate poti consuma.

Pentru ca:
Nemaifiind alimentat cu carbohidrati, organismul isi va satisface nevoia de energie consumand grasimile pe care le-ai acumulat si de care acum vrei sa scapi.
Nivelul de insulina se mentine scazut, efectul fiind scaderea poftei de mancare.
Vei elimina surplusul de lichide care te-au balonat, ti-au dat o stare de disconfort, ti-au taiat cheful de miscare fizica si te-au facut sa pari mai gras.
Fii hotarat si taie raul din radacina; carbohidratii simpli sunt perfizi, cu cat mananci, cau atat ai manca mai multi.


Pentru un plus de energie si pentru ca trebuie sa ai grija si de creierul tau, care agreaza numai carbohidratii, consuma legume; fibrele care ii insotesc in legume, mentin stabil nivelul de insulina, iti regleaza digestia si iti dau o stare de satietate durabila. Vezi care sunt Legumele cu cei mai putin carbohidrati.

2 – Mananca proteine si grasimi sanatoase

Daca vei manca proteine la fiecare masa nu vei mai fi sclavul poftelor care te indeamna sa rontai prostioare nesanatoase in timpul zilei. Proteina este cea care iti consuma cel mai ridicat nivel de energie pentru procesare; iti stimuleaza metabolismul si arderile cu pana la 100 de calorii pe zi, intr-un cuvant, este alimentul cel mai eficient cand vrei sa slabesti fara sa-ti pierzi forta si rezistenta pe care ti le asigura o masa musculara bine intretinuta.

Cele mai bune si complete surse sunt cele de origine animala – carne slaba de orice fel, oua, peste, dar exista si proteine vegetale demne de luat in seama.

Daca ai eliminat carbohidratii nu poti elimina si grasimile, dar le poti alege pe cele bune, nesaturate, specifice dietei mediteraneene. Uleiul de masline, avocado, pestele, nucile, semintele, sunt surse sanatoase de grasimi care nu ingrasa si care iti protejeaza sanatatea inimii.

3 – Rolul sportului

Daca sportul contribuie in mai mica masura la pierderea kilogramelor decat respectarea unei diete, sedentarismul te imbolnaveste. Au de suferit oasele, articulatiile, muschii, inima, plamanii, creierul si asa mai departe. Nu agreezi salile de antrenement, misca-te in aer liber: sari coarda, mergi pe jos, alearga, mergi pe bicicleta, inoata, important este sa te misti.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: