Slabeste cu dieta mediteraneana

idei si sfaturi

salata greceasca facuta in casa

Suntem deja in luna mai si gandurile iti zboara spre plajele insorite unde iti vei petrece vacanta. Dar, ai cam uitat de cantar in ultima vreme, iar cele 2, 3, 4 kilograme acumulate iti intuneca bucuria.
Normal ca vrei sa slabesti si primul impuls este sa recurgi la o dieta rapida si restrictiva. Ai mai incercat si a mers, numai ca dupa fiecare dieta, te-ai ingrasat la loc sau mai mult decat erai inainte.


Solutia cea mai buna pentru a slabi si a te mentine in forma este dieta mediteraneana. Iata cum poti slabi usor, in modul cel mai placut si sanatos.

– Renunta la smantana, unt, maioneza si alte grasimi si consuma numai ulei de masline – contine grasimi mononesaturate sanatoase care stimuleaza arderea caloriilor; incearca, de exemplu, paine integrala pe care ai frecat-o cu un catel de usturoi si pe care ai pus putin ulei de masline in loc de unt – e o combinatie ce stimuleaza arderile, sanatoasa si supergustoasa;

– Mananca inainte de mesele principale cateva masline – sunt sarace in calorii si grasimi si iti reduc apetitul;


– Inlocuieste doua-trei mese de carne rosie pe saptamana cu peste – pentru aportul de acizi grasi omega 3 si omega 6, in timp si continutul scazut de grasimi saturate, care nici nu sunt sanatoase, nici nu te ajuta sa slabesti;

– Inlocuieste carnea din supe si ciorbe cu fasole boabe – este o sursa buna de proteine si fibre si nu contine grasimi;

– Consuma mai des humus – proteinele iti asigura repede starea de satietate si poate fi combinat cu tot felul de alimente sanatoase, care nu ingrasa: rosii, avocado, castraveti, ceapa, usturoi, masline, ciuperci etc;

– Da aroma mancarurilor cu usturoi, ardei iute, oregano, salvie, piper – condimentele te ajuta sa arzi mai rapid si in plus, vei folosi mai putina sare, vei micsora riscul de retentie de lichid si vei arata mai suplu;

– Mananca multe legume; crude in salate la inceputul mesei. Seara, te poti rezuma la mese alcatuite numai din legume preparate la abur, pe gratar sau la cuptor, cu ierburi aromate si cu ulei de masline;

– Inlocuieste orezul alb cu orez negru – are mai putine calorii;

– Consuma cel putin de doua ori pe zi fructe: mere, portocale sau fructe de sezon, ca gustari;

– Consuma zilnic iaurt natural cu probiotice si cu procent mic de grasime – iti mentine sanatatea intetinala si asta e important cand vrei sa slabesti;

– Nu te grabi cand stai la masa, mananca incet.

Recunosc si recunoaste si tu ca e mult mai placut decat sa iti cantaresti portiile si sa numeri calorii pentru fiecare farfurie de mancare. Si unde pui ca poti bea si cate un pahar de vin rosu la masa, e un bun aliat al scaderii in greutate. Iar daca iti faci un obicei (cu dieta, nu cu vinul) vei scapa de stresul kilogramelor in plus cand vei consulta cantarul.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: