Simti nevoia sa mananci tot timpul, dar vrei sa slabesti

redu numarul de calorii

7 - Grasomega a fost si probabil va ramane un pofticios

Ti-ai pus in gand sa slabesti pentru ca ultima oara cand te-ai privit in oglinda te-ai speriat de cum arati. Si asta nu e tot: simti ca ceva nu e in regula cu inima ta. Ce faci daca simti nevoia sa mananci tot timpul cate ceva? Ai deprins un obicei prost, sa rontai toata ziua, ori din plictiseala, ori din cauza unor ganduri ce nu-ti dadeau pace.


Acum trebuie sa reduci numarul zilnic de calorii, e greu, dar iata ce poti face:

– Nu apela la o dieta de infometare. Poti avea rezultate bune, dar numai pe termen scurt, dupa care te vei ingrasa mai mult si pe deasupra sanatatea ta va avea de suferit.

– Regleaza-ti programul de masa


Nu sari peste mese, dar nici nu manca nimic intre mese, in afara de doua trei gustari. Bea un pahar cu apa de cate ori simti nevoia sa mananci in afara programului de masa. Nu trebuie neaparat sa termini tot ce ai in farfurie, daca simti ca te-ai saturat, lasa restul pentru masa urmatoare.
Un mare pericol este televizorul sau navigarea pe internet. Unu: stai prea mult timp pe canapea sau in fata calculatorului in loc sa te misti; doi: iti iei langa tine un castronel cu ceva de rontait si absorbit de ecran, uiti masura.

– Mai multe legume

La mesele principale mananca mai multe legume. Fibrele pe care le contin legumele nu-ti vor aduce nici un aport caloric, dar iti vor umple stomacul si nu vei mai simti tot timpul senzatia de foame. Cel putin jumatate din farfuria cu mancare ar trebui sa fie alcatuita din legume.

– Proteine slabe

Alatura legumele la proteine slabe: carne de curcan, carne de pasare, peste; mai putina carne rosie, aceasta fiind mai bogata in grasimi saturate. Proteinele necesita o digestie mai indelungata, ca atare iti mentin mai mult timp senzatia de satietate.

– Gustarile dintre mese conteaza

Gustarile dintre mese conteaza. Fructe proaspete, migdale, nuci, fistic, iaurt – sunt gustari sanatoase care te vor ajuta sa nu mananci la mesele principale fara masura. Migdalele si nucile contin proteine si grasimi sanatoase, sunt si satioase, dar nu exagera, pentru ca sunt bogate caloric; oricum evita-le pe cele prajite si sarate. In schimb daca vei consuma gogosi, biscuiti, sticksuri, chipsuri etc, vei asimila o multime de calorii goale, care nu-ti vor tine de foame, dar iti vor mari stratul de grasime.

– Nu manca in graba

Aseaza-te frumos la masa, mananca incet, mesteca bine, iar in timp ce mananci simte gustul mancarii si bucura-te de ea, nu te gandi nici la problema incalzirii globale, nici la facturile pe care trebuie sa le achiti, lasa-le pe toate pentru mai tarziu.

– Bea apa

Nu-ti spun sa masori fix doi litri de apa pe care sa ii bei zilnic. Dar este foarte important sa te hidratezi. Bea apa pe tot parcursul zilei, dar nu in timpul mesei si nici imediat dupa ce ai mancat.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: