Schimbari in alimentatie pentru a arata bine fara sa tii dieta

fii in forma fara sa tii o cura

migdale crude

Chiar si fara diete de slabire poti arata bine si mai mult decat atat, te vei simti in forma. Nu ai nevoie decat de cateva schimbari in alimentatie cu care te vei obisnui destul de repede, avand in vedere rezultatele si faptul ca nu iti vor cere eforturi prea mari, comparativ cu o cura drastica. Iar pe deasupra scapi si de efectul yo-yo.


Vrei sa le afli? Iata care sunt:

– Inlocuieste partial sau total faina de grau cu faina de cocos, de migdale, de ovaz, de orez etc, mai sarace in carbohidrati si mai bogate in fibre. Daca esti fan prajituri, nu le mai cumpara din comert si pregateste-le in casa, dar nu cu faina de grau. Eu as proceda si mai simplu: nu as face prajituri decat de sarbatori si as manca fructe – castig vitamine si pierd kilograme.

– Daca nu te poti lipsi de dulciuri fa-ti un desert din miere cu iaurt si cu fructe, pune-l la rece si consuma-l ca pe inghetata; e mult mai gustos si mult mai sanatos. Mierea se digera mai usor decat zaharul rafinat, iar vitaminele, antioxidantii si mineralele pe care le contine sunt mult mai benefice sanatatii decat otrava din zahar.


– Inlocuieste maioneza cu mustarul. Maioneza gata preparata pe care o cumperi contine zahar, aditivi si grasimi saturate, nesanatoase, maioneza facuta in casa contine mult ulei, deci tot grasimi saturate, mustarul este mai dietetic, are numai 65 de calorii/100 grame, maioneza are in jur de 700 calorii/100 grame.

– Daca obisnuiesti sa rontai in fata televizorului sau laptopului (ti se mai intampla cu toate ca stii ca nu e bine), nu rontai chipsuri. Inlocuieste-le cu cateva migdale sau nuci; chipsurile nu-ti aduc decat calorii goale si multe care te ingrasa, sare, aditivi si arome artificiale.

– Poti manca si paste daca esti fan, dar alege pastele din faina integrala si combina-le cu dovlecei, vinete sau/si ciuperci, cu busuioc, oregano, patrunjel. Cerealele integrale se digera mai greu decat faina alba si nu ridica brusc nivelul glucozei din sange, iar legumele vin cu plusul lor de fibre sanatoase. Sosul poate fi pericolul, dar daca alegi un sos de rosii este in regula. Totusi folositi farfurii mai mici si nu le consumati seara tarziu.

– Asiaticii beau mult ceai in timpul zilei. Inspirati-va din dieta lor, nu sunt grasi si sunt mereu in forma. Cum hidratarea este foarte importanta, beti ceaiuri combinate cu apa plata, dar nu recurgeti la sucuri carbogazoase, care nu sunt altceva decat apa cu zahar si cu arome, dar nici la sucuri naturale din fructe, chiar daca le preparati in casa; prea multe fructe ingrasa.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: