Reteta mediteraneana – Biban de mare in sos de spanac si avocado

peste, pentru proteine

lavraki lup de mare la gratar

Reteta pe care o recomand contine unele dintre cele mai sanatoase ingrediente ale bucatariei mediteraneene.


Peste de mare, bogat in proteine, calciu, vitamina D, acizi grasi omega 3, sparanghel – antioxidant valoros, spanac – sursa de vitamine si minerale, avocado – sursa de grasimi sanatoase si bineinteles, nelipsitul ulei de masline. Si nu in ultimul rand, se prepara foarte usor.

Ingrediente pentru patru portii:

– 4 bucati de biban de mare (aproximativ 1 kg);
– 450 g sparanghel;
– 300 g spanac, de preferat proaspat;
– 2 legaturi de patrunjel verde;
– 2-3 catei de usturoi;
– 1 avocado;
– o mana de miez de nuca;
– ulei de masline extravirgin;
– 2 lamai;
– sare, piper negru macinat.


Preparare:

Pentru sos se pun in blender: spanacul, nucile, usturoiul, patrunjelul, 1 lingura de suc de lamaie, un sfert de cana de ulei de masline, 1 lingurita rasa de sare, 1/4 lingurita de piper si se maruntesc, dupa care se adauga fructul de avocado si se amesteca pana se obtine o pasta.

Se incinge o lingura de ulei de masline intr-o tigaie si se prajesc bibanii cate 3-4 minute pe o parte si pe alta.

Sparanghelul se soteaza si el pe tigaie intr-o lingura de ulei de masline, cam 5 minute, dupa care se aseaza pe un platou.

Pestele se aseaza pe patul de sparanghel, se stropeste totul cu sosul se spanac si avocado si se decoreaza cu patrunjel verde tocat si felii de lamaie.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: