Reteta din dieta mediteraneana – sardine cu salata de cruditati

cum se prepara

sardele la gratar cu salata greceasca

Simplu, delicios, sanatos, preparat grecesc, specific dietei mediteraneene – sardine la cuptor cu salata de cruditati. Si se face extrem de repede si usor.


Ingrediente pentru 4 persoane:

– 500 g sardine;
– 50-60 ml ulei de masline;
– zeama de la o lamaie;
– 250 g morcov;
– 250 g varza rosie;
– 250 g telina;
– sare, piper, oregano.

Preparare:


Curata si spala sardinele si lasa-le la scurs.
Amesteca uleiul de masline cu sucul de lamaie si cu jumatate din cantitatea obtinuta imbiba sardinele.
Intr-o tava pe care ai pus hartie de copt, aliniaza sardinele si lasa-le in cuptorul incalzit in prealabil circa un sfert de ora la 160 de grade (foc mediu). Cand le vei scoate din cuptor poti presara peste ele putin oregano, daca iti place aroma.
In timp ce se coc sardinele poti prepara salata. Taie in fasii subtiri cruditatile, toarna peste ele jumatatea ramasa de ulei cu lamaie, adauga sare si piper si amesteca.
Acum poti servi o masa super hranitoare, bogata in nutrienti de calitate si fara prea multe calorii.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: