Pui masa musculara cu cardio sau doar slabesti?

Slabesti cu cardio?

sfaturi alimentatie sport sanatate

Buna ziua. Intrebarea mea e daca cu cardio doar slabesti sau pui si masa musculara?


Majoritatea spun ca, cardio e bun in curele de slabire. Mananca mai putin si fac multa miscare cu cardio ca sa slabeasca. Ma intereseaza sa stiu daca ajung vreo slabatura in ritmul asta si daca trebuie sa merg si la sala. Va multumesc.

Intrebare de la Mihai, pe adresa redactiei: Pui masa musculara cu cardio sau doar slabesti?


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

3 Comentarii la Pui masa musculara cu cardio sau doar slabesti?

  1. Salut, Mihai. Exercitiile cardio te ajuta sa slabesti si sa te tonifiezi. Pentru masa musculara ar trebui sa faci exercitii fizice de forta

  2. Valentin // November 24, 2015 // Reply

    Nu trebuie sa mananci neaparat mai putin ci e important ce anume mananci. Vezi pe aici prin site ce alimentatie ar tebui sa ai. Cardio e foarte bun daca esti gras si te va ajuta sa slabesti, iar pentru muschi si masa musculara poti merge la sala dar poti face exercitii si acasa. Incepe usor cu flotari, genuflexiuni, apoi cu antrenamente mai grele si tine-ne la curent :)

  3. Tiberiu // November 24, 2015 // Reply

    In nicun caz nu ajungi slabatura daca faci cardio. O sa slabesti si vei arata bine legat si tonifiat. Acum depinde si ce anume vrei. Pentru ce vrea Grasomega nu ajunge doar cardio si poti face ca el si calisthenics sau sa tragi de fiare. Altfel, daca vrei doar patratele ajung exercitiile cardio si hiit si alimentatie corecta.

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: