Proteinele te ajuta sa slabesti

sunt satioase si vei manca mai rar

salata cu proteine fasole si ciuperci

In mod normal surplusul de greutate provine de la surplusul de calorii consumate zilnic si ramase nearse. Dar conteaza si provenienta caloriilor. Doua persoane pot consuma acelasi numar de calorii la o masa cu urmari diferite: uneia i se face foame peste 1-2 ore, alteia i se face foame peste trei ore.


Ce vreau sa va spun, de fapt, este ca un regim bazat pe un consum mai mare de proteine va poate ajuta sa slabiti. Pentru un adult sanatos consumul zilnic de proteine se situeaza intre 40-50 de grame pe zi. O dieta bogata in proteine care sa va ajute sa slabiti poate ridica acest consum pana la 100-120 de grame pe zi, fara sa aiba efecte negative asupra sanatatii, decat in cazul celor care au probleme cu rinichii.

Proteinele sunt mai satioase, ceea ce conduce la controlul senzatiei de foame si dezvolta masa musculara, ceea ce conduce la o ardere mai aficienta a grasimilor. In plus sunt energizante si va maresc pofta de a face sport.

Ce imi place la regimul bazat pe proteine


– Poti consuma legume. Proteine gasesti si in legume si leguminoase: broccoli, spanac, fasole, linte, mazare, naut.

– Poti consuma carbohidrati, de care organismul are nevoie, dar alege fructele si renunta la produsele de cofetarie si patiserie.

– Poti consuma oua, carne, lactate; va recomand mai multa carne alba – curcan, iepure, pui si mai putina carne rosie (contine mai multe grasimi saturate).

– Poti consuma peste – sardine, hering, macrou, somon, ton etc, este chiar necesar pentru ca ai nevoie si de grasimi, iar pestele este bogat in grasimi sanatoase si omega 3.

– Poti consuma seminte si fructe oleaginoase – chia, quinoa, seminte de dovleac, de floarea soarelui, de in, migdale, fistic, nuci etc.

Nu o consider o dieta stricta de slabire ci mai degraba un mod sanatos de viata, avand in vedere si faptul ca dupa 30 de ani masa musculara incepe sa scada si ai nevoie de mai multe proteine in alimentatie pentru a o mentine in forma.

Ca un simplu sfat de la mine: consumati acelasi tip de proteine de origine animala intr-o zi, cu garnituri de legume diferite; ma refer la produsele din carne sau peste.
Oua puteti consuma zilnic sau de 4-5 ori pe saptamana, preferabil la micul dejun si fierte, nu prajite.
Dintre lactate de preferat este branza fara prea multa grasime si iaurtul sau chefirul, care sunt bogate in probiotice.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: