Proteine, fibre sau carbohidrati la micul dejun ca sa slabesti?

Tu ce mananci dimineata?

mic dejun paine prajita cu unt oua prajite si salam

Daca ti-ai inceput ziua cu un mic dejun format dintr-o cafea si o briosa sau un croissant e total gresit. In scurta vreme ti se va face foame, iar briosa sau croissantul nu vor face altceva decat sa-ti mareasca stratul de grasime din jurul abdomenului.


Un mic dejun trebuie sa contina nutrienti care sa-ti induca starea de satietate pentru 3-4 ore. Asta nu inseamna ca trebuie sa mananci trei briose, asta inseamna ca trebuie sa mananci produse care sa contina proteine, fibre si carbohidrati.

Proteinele se digera mai greu si iti mentin starea de satietate, fibrele iti ajuta digestia fara sa iti aduca in plus calorii, iar carbohidratii iti dau energie.

– Asimilati proteine din iaurt natural – aliment excelent pentru micul dejun. Poti consuma pentru aportul de proteine oua, branza, carne fripta, nu toate la o masa, evident; nu este recomandata combinarea mai multor feluri de proteine.


– Daca vei combina iaurtul cu cereale integrale – fulgii de ovaz fiind cei mai indicati, cu miere, cu fructe, vei avea alaturi de proteine fibre si carbohidrati.

– Inlocuieste cafeaua (pe care o poti amana la gustarea de pana in pranz) cu ceai verde cald, este una dintre metodele care pastreaza silueta asiaticilor.

– Daca nu te poti lipsi de cafea, incearca sa o bei fara zahar si fara lapte, sau macar cu un lapte cu cat mai putina grasime.

– Un fruct si un sandwich cu paine neagra este un mic dejun ideal daca vrei sa slabesti. Marul este fructul cel mai potrivit: contine pectina, substanta care reduce nivelul grasimilor din sange, putine calorii, fiind bogat in schimb in fibre.

– Nu recurge la sucuri; dintr-un pahar de suc de fructe vei asimila fructoza din 3-4 fructe sau mai multe, iar fructoza este si ea un tip de zahar, care ingrasa daca exagerezi cu cantitatea consumata zilnic.

– Nu sari peste micul dejun, dar nici nu iti umple cu varf farfuria; ai in vedere ca nu ar trebui sa depasesti la micul dejun 350 – 400 de calorii.


Ti-a fost de folos grasomega.ro? Distribuie si prietenilor tai. Multumesc!
Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Email this to someone
Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: