Pot sa slabesc 10 kg intr-o saptamana?

Probleme slabire rapida

m-am ingrasat - exercitii cardio sa slabesc

Da, poti sa slabesti 10 kg intr-o saptamana. Daca urmezi o dieta foarte, foarte restrictiva, daca faci foamea, cu alte cuvinte, daca vei consuma in jur de 500 de calorii pe zi, in conditiile in care un minim rezonabil pentru sanatatea ta este de 1200 de calorii pe zi. Sunt astfel de diete – dieta cu supa de varza, dieta cu otet de mere, dieta militara, dieta cu grapefruit etc, foarte periculoase si nesustenablie pe termen lung.

Grasimea pe care ai acumulat-o in niste ani de zile nu se pierde asa de repede; diferenta pe care ti-o arata cantarul consta in cea mai mare parte in apa eliminata din organism. Si nu numai ce vei pune la loc foarte repede kilogramele pierdute, dar poti avea si consecinte mai mult sau mai putin grave, in functie de perioada in care urmezi astfel de diete. 1-2 kilograme pierdute pe saptamana sunt o metoda mai sigura de slabire, care te poate obisnui si cu un mod de a te hrani si de a te comporta corect, care sa-ti elimine riscul efectului yo-yo si al altor probleme de sanatate.

Afla ce probleme poti avea daca te hotarasti sa slabesti rapid

– Dezechilibrul electrolitic – electrolitii – calciul, magneziul, sodiul, potasiul, sunt cei de care depinde functionarea normala a nervilor si muschilor. Dezechilibrul poate fi cauzat, printre altele, de o dieta foarte restrictiva, lipsita de minerale si vitamine;
– Risc marit de aparitie a calculilor biliari – compusi mai mici sau mai mari formati din ceea ce contine bila, care pot provoca blocarea canalelor excretoare;
– Te poti deshidrata;
– Poti avea stari de oboseala, de iritabilitate asociate sau nu cu dureri de cap;
– Poti suferi tulburari ale ciclului menstrual.

Rabdarea e o calitate pe care multi dintre noi nu o avem. Cu 1-2 kg pierdute pe saptamana, nu te expui niciunui risc si pierzi mai multa grasime decat apa. In plus, chiar daca rezultatul este obtinut mai lent, iti da incredere si iti creste motivarea de a urma un regim sanatos si de a te mentine la o greutate pe care ti-o doresti. Iata ce poti face:

Cateva schimbari in dieta:

– Cel putin in cinci zile pe saptamana consuma proteine slabe – oua, carne alba de curcan sau de pui; mai putina carne rosie;
– Cel putin doua mese de peste pe saptamana, fie el si peste gras, grasimile din peste nu te ingrasa dar iti sunt necesare si te ajuta mult in sanatate;
– Mai putina paine; 2-3 felii pe zi sunt de ajuns si preferabil sa fie paine integrala;
– Cat de putina sare poti – sarea iti provoaca retentie de apa si te umfla;
– Incearca sa te incadrezi in 1200-1500 de calorii pe zi.
– Elimina din dieta balastul care te ingrasa si te imbolnaveste: produsele fast-food, produsele de patiserie, mezelurile, produsele semipreparate si preparate, snacks-urile de orice fel, sucurile carbogazoase – au multe calorii goale, contin prea multa sare sau prea mult zahar, grasimi trans, aditivi etc.

Fa miscare

– Daca locuiesti la etaj renunta la lift, macar doua-trei etaje urca pe scari zilnic;
– Daca poti ajunge la serviciu in 30 de minute, renunta la masina sau la transportul in comun si mergi pe jos, dar nu in pas de plimbare;
– Daca locuiesti la curte, alearga, sari coarda, fa tractiuni la bara de scuturat covoare, ocupa-te de ingrijit curtea (tunde iarba, fa gradinarit etc);
– Daca ai posibilitatea inoata, joaca tenis, fotbal, alte sporturi sau mergi la sala de antrenamente;
– Daca iti place dansul, mergi la un curs de dans.
Cu alte cuvinte, important este sa te misti.

Peste una-doua luni vei fi alt om: mai slab, mai sanatos si te vei simti mai tanar.

Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate