Planul de dieta care te mentine slab si in forma maxima

ce sa mananci, cum si cat

miel si curcan la cuptor cu cartofi noi

Poti si tu sa te mentii slab, nu foarte slab, numai atat cat sa te simti bine, sa fii sanatos, sa nu te ameninte bolile cardiovasculare si sa fii tot timpul in forma maxima. Pentru asta nu trebuie nici sa tii diete, nici sa te infometezi, nici sa cantaresti mancarea inainte de fiecare masa.


Tot ce trebuie sa faci este sa-ti faci un plan de dieta pe termen nelimitat din care sa elimini sau sa reduci aproape de zero din alimentatie zaharul, carbohidratii simpli si grasimile saturate.

Cum arata planul de dieta:

– Mai multe proteine slabe


Baza fiecarei mese trebuie sa fie proteinele slabe. Care sunt cele mai bune: carne de curcan, oua, carne de pui, fasole, mazare, linte. Proteinele iti dau mai rapid si iti pastreaza mai mult timp senzatia de plin in stomac; volumul de mancare este mai mic dar satietatea dureaza mai mult. In plus, proteinele accelereaza metabolismul prin faptul ca stimuleaza leptina sa ridice temperatura corpului si sa arda mai rapid caloriile.

Ideal ar fi sa nu combini doua tipuri de proteine la aceeasi masa, sau si mai bine, sa mananci un singur fel de proteine in aceeasi zi.

– Mai multe alimente cu putine calorii

Cele mai bune categorii de alimente care contin putine calorii sunt legumele si fructele, dar in special legumele. Sunt bogate in apa si sarace in zahar si grasimi, deci, clar sunt alimente cu putine calorii. Adauga din belsug la masa de proteine telina, broccoli, sparanghel, conopida, varza etc. Au volum mare, au vitamine si minerale, care te tin in forma si iti vor umple stomacul fara sa te ingrase. Pe langa toate astea, legumele nu contin zahar si ca urmare nu cresc glicemia din sange si automat, nici nivelul de insulina. Nu consuma fructele ca desert, consuma-le intre mese si nu depasi 400-500 de grame pe zi; fructele contin ceva mai multe zaharuri, iar surplusul de zahar se depune in celulele de grasime.

– Mai multe fibre

Despre fibre am tot vorbit: dau stare de satietate, nu aduc calorii, regleaza tranzitul. In plus fibrele din carbohidratii complecsi – cereale integrale, paine neagra sau integrala, quinoa, ovaz, orez brun, cartofi dulci, cresc nivelul hormonului adiponectin – hormon care imbunatateste procesele metabolice legate de arderea grasimilor, reduce rezistenta organismului la insulina si impiedica depunerile de grasime. Un nivel ridicat de adiponectin micsoreaza riscul aparitiei unor boli grave: diabet, ateroscleroza, ficat gras non-alcoolic, sindrom metabolic si obezitate.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: