Orzul accelereaza metabolismul si controleaza pofta de mancare

seminte de orz

Un studiu publicat in British Journal of Nutrition, in urma cercetarilor conduse de Profesor Anne Nilsson de la Universitatea Lund din Suedia, arata ca includerea orzului in dieta zilnica are beneficii considerabile pentru sanatatea organismului.


Fibrele dietetice din orz accelereaza metabolismul, scad nivelul zaharului din sange, rezistenta la insulina, riscul de inflamatie si controleaza pofta de mancare.

Ajunse in intestine, fibrele din orz, cu proprietati prebiotice, sporesc numarul bacteriilor probiotice si stimuleaza activitatea hormonilor care imbunatatesc metabolismul apetitului.
Concret, efectele consumului de orz sunt: risc scazut de boli cardiovasculare, risc scazut de diabet, risc scazut de obezitate.

Concluzia studiului:


Painea si produsele din faina de orz, secara sau alte cereale integrale, trebuie sa faca parte din alimentatia ta. Te ajuta sa slabesti, sa iti mentii greutatea si in acelasi timp iti asigura o stare generala buna de sanatate.
In paralel, incearca sa reduci cat poti de mult consumul de produse din faina alba.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: