Nu ai nevoie de diete daca asculti aceste sfaturi

friptura pui cartofi prajiti si muraturi

Andrei Beloveshkin, initiatorul unui curs de nutritie sanatoasa, este un renumit doctor, apreciat foarte mult in Rusia. El ne da cateva sfaturi importante despre cum sa ne alimentam pentru mentinerea sanatatii generale si a greutatii ideale, fara sa apelam la diete de slabire. Trebuie sa le stii si tu, poate unele dintre ele te vor ajuta; iata care sunt:

– Mai putine mese pe zi

Sunt teorii care sustin ca mai multe mese pe zi ar accelera rata metabolica si te-ar ajuta sa slabesti. Dar au aparut stiri in presa medicala care contrazic acest lucru, ca nefiind bazate stiintific. Doctorul Andrei Beloveshkin ne sfatuieste sa mancam mai putine mese pe zi, trei, patru sau chiar doua, cu conditia sa nu ne infometam. Argumentul pe care il aduce este nivelul de insulina: dupa fiecare masa nivelul de insulina din organism creste. Ori noi stim ca insulina este unul dintre hormonii care, pe langa faptul ca ne mareste apetitul, poate provoca si probleme de sanatate.

– Mic dejun bogat proteine

Micul dejun este o masa importanta dupa parerea lui si ar trebui sa contina cel putin 30% din farfurie, proteine. Proteinele mentin starea de satietate mai mult timp si scad pofta de dulciuri. Ouale, pestele, branza de vaci sau leguminoasele, sunt alimentele cele mai potrivite pentru un mic dejun sanatos.

– Nu manca micul dejun imediat dupa ce te-ai trezit

Trezeste-te devreme si mananca micul dejun la interval de o ora, dupa ce ai baut paharul cu apa. Si inca ceva: nu manca in semiintuneric, lumina slaba te face sa mananci mai putin, iar micul dejun trebuie sa fie o masa completa.

– Mananca mai mult in prima parte a zilei

70% din meniul zilnic ar trebui sa-l consumi pana in ora 15, iar cina sa nu fie masa principala a zilei.

– Consuma carbohidratii la masa de pranz

Cea mai mare parte a carbohidratilor din meniul zilnic, consuma-i la pranz. Nu orice fel, ci carbohidrati complecsi: leguminoase (fasole, mazare linte), terciuri din cereale integrale, quinoa, supe creme din legume, paste integrale, paine neagra etc. Iti vor asigura un nivel crescut de energie pentru restul zilei, dar si satietatea care sa te ajute sa mananci mai putin la cina.
Uita de produsele din faina alba.

– Consuma alimente naturale nu fabricate

Legumele, fructele, pestele, carnea, lactatele, in general alimentele intregi si naturale ar trebui sa fie baza alimentatiei si nu alimentele procesate, conservate, semipreparate, fortificate etc, care contin conservanti, indulcitori, grasimi trans, arome artificiale, sare, zahar si alti aditivi care sa le dea gust si sa le faca sa reziste mult timp pana la expirare.

Sursa: https://sovkusom.ru

Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: