Metode simple de curatare a colonului

cu ajutorul alimentelor

varza calita cu carnati

Stiu ca dietele de detoxifiere sunt un vast motiv de controverse, cu tabere care le sustin si tabere care le considera doar o cheltuiala inutila de bani. Eu nu iti propun o dieta de detoxifiere cu medicamente sau cu sucuri si ceaiuri consumate exclusiv zile intregi. Iti recomand numai cateva alimente, care prin proprietatile lor contribuie la o curatare permanenta si eficienta a colonului, mediul unde se acumuleaza cele mai multe toxine, care neeliminate devin focar de inflamatii.


Si chiar cred ca este nevoie sa le includem zilnic in dieta noastra, avand in vedere ca alimentatia moderna contine atatia compusi care nu au nicio legatura cu nutrientii de care avem nevoie si care ne pot afecta nu numai greutatea, ci si sanatatea.
Afla care sunt:

– Alimentele care contin fibre insolubile

Fibrele, atat cele solubile cat si cele insolubile aduc beneficii mari sanatatii sistemului digestiv; stim asta. Dar poate nu stiai ca sunt benefice si sanatatii inimii, pentru ca au proprietatea de a scadea nivelul de colesterol rau.
Pentru sanatatea tractului digestiv sunt de mai mare ajutor fibrele insolubile, ele trec prin intestine si curata tot ce este deseu.


Fibre insolubile gasim in coaja merelor, in fructele de avocado, in cereale integrale si in legume: sfecla rosie, varza, conopida, varza de Bruxelles, morcovi.
In plus, consuma si legume cu frunze verzi, spanacul, telina, sparanghelul, etc, au in continut pe langa fibre, clorofila, compus care ajuta ficatul in functia de detoxifiere a organismului, mentine sanatatea aparatului digestiv, inclusiv a colonului.

– Merele pentru continutul de pectina

Pectina, cu proprietati dovedite in eliminarea toxinelor si a deseurilor de metale grele este utilizata in tratamentele specifice afectiunilor colonului.
O poti asimila in stare naturala din mere. A avut dreptate cine a spus ca un mar pe zi tine medicul departe de casa ta. Poti consuma chiar si doua, nu-ti vor face rau. Merele sunt bogate si in fibre, atat solubile, cat si insolubile.

– Iaurt, chefir, varza murata, ciocolata neagra

Ce au in comun? Probiotice. Probioticele sunt bacteriile bune din intestine care pastreaza sanatatea florei. Ele trebuie sa faca fata si sa blocheze efectele daunatoare ale bacteriilor rele: tulburarile digestive, aparitia infectiilor intestinale, simptomele sindromului de colon iritabil etc.

– Semintele de in

Semintele de in au in structura lor o combinatie benefica de fibre si acizi grasi omega 3 (antiinflamatori), pentru sanatate in general si pentru sanatatea tractului digestiv in mod special. Sunt capabile sa previna bolile colonului, inclusiv cancerul de colon.
La fel de eficiente, avand structuri asemanatoare, sunt si semintele de chia.

– Apa

Fara apa nimic nu merge bine in organismul tau; ia-ti sticla langa tine si bea chiar daca nu simti senzatia de sete. De multe ori te poti insela.
Nici ceaiurile neindulcite nu sunt rele. Ghimbirul, menta, musetelul, pot fi consumate pe langa apa, pentru hidratare.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: