Meniuri de detoxifiere dupa vacanta

daca ai luat cateva kilograme in plus

salata quinoa branza feta rucola masline

De fiecare data ma intorc din vacanta cu 1-2 kilograme in plus. Consider ca preparatele traditionale, specifice, diferite de ale noastre, ciudate uneori, atarna si ele destul de greu in a-mi crea starea de evadat din rutina zilnica, sentiment care pe mina ma reincarca. Si gust din toate, din unele chiar mai mult decat ar trebui, gasesc retete noi, unele demne de retinut.


La intoarcere rezolv si problema kilogramelor: simplu si ieftin, in doua-trei saptamani, cu numai cateva zile de detoxifiere.
Iti dezvalui si tie cateva meniuri, pe care le poti incerca o zi sau doua pe saptamana, urmand ca in restul timpului sa nu-ti scoti parleala, adica sa mananci cu masura alimente proaspete, nu procesate.

Nu ma pot abtine si fac o paranteza scurta in legatura cu alimentele procesate: eu personal nu mananc asa ceva aproape deloc. Mi se par cele mai rele alimente pe care le-as putea manca, ma refer la mezeluri, semipreparate, chipsuri si alte gustari cu sare, aditivi si alte prostii cu termene de valabilitate de luni sau chiar ani de zile. Stiu ca tentatia e mare, dar rezista, fereste-ti copiii si educa-i in acest sens, pentru a fi sanatosi.

Revin la meniurile de detoxifiere: nu sunt batute in cuie, poti combina felurile de mancare cum doresti, doar ca in zilele respective nu ai voie sa te hidratezi decat cu apa, fara sucuri, bere etc.


Variante de meniu pentru mic dejun

– 1 iaurt de 1,5 grasime cu 3-4 linguri de cereale integrale si 5-6 migdale crude;
– 1 pahar de lapte cu o lingurita de miere si o felie de paine integrala;
– 1 pahar cu lapte cu 3-4 linguri de ovaz si 3 prune uscate;
– 1 ou fiert, 1 pahar cu lapte si o felie de paine integrala.

Variante de meniuri pentru masa de pranz

– o farfurie de supa de legume fara cartofi si o felie de paine integrala; poti pune in supa varza, conopida, broccoli, ceapa, morcov, ardei gras, rosii, legume cu frunze verzi si poti adauga o lingurita de ulei de masline;
– 150 g peste pregatit la gratar sau prin fierbere cu un cartof mic fiert si o salata de legume: castraveti, rosii, spanac salata verde;
– o salata generoasa cu de toate, cu o lingurita de ulei de masline si lamaie cu o felie de paine integrala;
– 50 de grame de branza cu continut mai slab de grasimi, o felie de paine integrala si o ceasca de spanac sau fasole mancare de fasole boabe;

Idei de meniuri la cina

– salata asortata: castraveti, rucola, varza, o rosie, 3-4 nuci, mar, doua linguri de branza rasa cu o lingura de ulei de masline;
– 50 de grame de branza feta cu o rosie, oregano, si putin ulei de masline;
– o farfurie de supa de legume cu o felie de paine integrala;
– 30 de grame de branza, o salata de rosii si salata verde, cu o lingurita de ulei de masline si o felie de paine integrala.

Variante pentru gustarile dintre mese

– fructe sau/si iaurt.

Nu mi se pare greu, pentru ca nu trebuie sa tii regimul zile la rand, sunt meniuri pentru cate o zi, de exemplu. Eu reusesc sa slabesc cu numai o zi de felul acesta pe saptamana, dar cum ti-am mai spus, in restul zilelor am grija ce mananc.
In rest beau multa apa si incerc sa ma odihnesc mai mult, pentru ca dupa orice vacanta ai nevoie de odihna, nu-i asa?


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: