Meniu dieta japoneza pe zile, slabesti 5-8 kg intr-o saptamana

7 + 7 = 14 zile

cafea

Dieta asiatica este o dieta sanatoasa ce nu pune probleme de crestere in greutate. Cu toate astea, chiar si femeile japoneze cad in ispita de a urma din cand in cand cate o dieta mai drastica de slabire. Grija pe care ele o au pentru frumusetea lor si canoanele prin care trec pentru a o pastra timp cat mai indelungat sunt de fapt, cunoscute in toata lumea.


Exista mai multe variante de diete japoneze. Iti fac cunoscuta una dintre ele, care nu iti va pune in pericol sanatatea si te va ajuta sa pierzi de la 5 la 8 kilograme, in functie de grasimea pe care ai acumulat-o pana acum, stiut fiind ca un surplus mai mare se da jos mai usor decat unul mai mic.
Aceasta dieta este cunoscuta si ca dieta fara sare, fapt care te va ajuta sa elimini si excesul de apa cu toxine cu tot si se desfasoara in doua etape.

Prima etapa a dietei japoneze

Dureaza o saptamana si trebuie urmata chiar inaintea saptamanii de dieta propriu-zisa. Consta in:
– reducerea cantitatii de sare pe care de obicei o consumi zilnic, cu circa 20%. Aici trebuie sa te fac atenta ca e musai sa elimini din dieta ta zilnica (daca obisnuiesti), alimentele procesate: mezeluri, conserve, chipsuri etc; toate astea contin mai multa sare decat consumi in bucatarie;
– reducerea treptata pana la totalitate a produselor de panificatie din faina alba, a produselor de cofetarie-patiserie, a dulciurilor si a sucurilor carbogazoase. Faina alba o poti inlocui cu faina integrala, dar in cantitati moderate.
Deja ai scapat de 1-2 kilograme.


A doua etapa in dieta japoneza – planul de masa pentru toata saptamana

Prima zi
– mic dejun: cafea naturala neindulcita;
– pranz: 1 pahar de suc proaspat de portocale baut inainte de a lua masa cu cel putin 15 minute, doua oua fierte tari cu 150 g salata de varza Pekin, morcovi si ulei de masline;
– cina: 200 g de ton preparat la abur.

A doua zi
– mic dejun: cafea naturala si o felie de paine de orez (sau paine integrala);
– pranz: 150 g pollock (sau somon) la cuptor cu 150 g salata de varza Pekin cu ulei de masline si condimente preferate;
– cina: 200 g carne de vita fiarta si 1 pahar de chefir.

A treia zi a dietei japoneze
– mic dejun: cafea naturala;
– pranz: 2 oua fierte tari cu 100 g salata de morcov ras cu ulei de masline si condimente;
– cina: 2 mere verzi sau o poartocala mare.

A patra zi
– mic dejun: cafea naturala cu o felie de paine integrala prajita;
– pranz: 2 mere consumate cu cel putin un sfert de ora inaintea mesei, 1 ou fiert cu 300 g legume trase la tigaie in ulei de masline;
– cina: 250 g carne de vita fiarta, 100 g salata de varza Pekin cu ulei de masline si condimente.

A cincea zi
– mic dejun: 150 g morcov ras cu condimente si suc de lamaie;
– pranz: 200 g pollock (sau somon) si 1 pahar de suc natural de rosii;
– cina: 150 g morcovi (rasi ca salata sau intregi, dupa preferinta) si 1 pahar de chefir.

A sasea zi in dieta japoneza
– mic dejun: cafea naturala;
– pranz: 300 g piept de pui la gratar sau pe tigaie non-aderenta (fara grasime) si 150 g salata de varza Pekin cu morcovi, condimente si ulei de masline;
– cina: 2 oua fierte tari cu 100 g morcovi rasi cu suc de lamaie.

A saptea zi
– mic dejun: cafea naturala;
– pranz: 1 mar sau o para inainte cu 15 minute de masa, 200 g piept de pui la gratar;
– cina: 200 g pollock (sau somon) fiert si un iaurt cu cel mult 10% grasime.

Dieta japoneza contine cantitati decente de proteine, fibre din legume si fructe, vitamine si minerale.
Daca nu tolerezi cafeaua, o poti inlocui cu ceai verde.
Nu ai voie sa mananci nimic intre mese, dar poti si trebuie sa bei ceva mai multa apa.
Odihneste-te mai mult decat de obicei. Dieta se potriveste dupa perioada de concediu, cand te intorci acasa ceva mai rotunda la burta si mult mai obosita.
Faptul ca este o dieta care taie sarea din alimentatie, ar trebui sa te convinga sa discuti mai inainte de a o incepe cu medicul tau de familie.
Daca nu ai nicio interdictie, poti inlocui sarea cu condimentele care iti plac.
Dupa cele doua saptamani incearca sa pastrezi obiceiurile bune din prima saptamana sau macar o parte dintre ele, pentru a nu pune repede la loc kilogramele de care ai reusit sa scapi.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: