Mancarea de post iti subtiaza talia pana la Craciun, fara efort

slabesti pana la sarbatori

fasole boabe mari

Slabeste cu mancare de post pana la Craciun fara sa te infometezi si fara sa numeri caloriile consumate zilnic. Nu mai este decat o luna pana la venirea sarbatorilor de iarna, dar ai timp sa scapi de cateva kilograme, sa-ti detoxifiezi organismul, sa-ti subtiezi talia si sa obtii o piele mai luminoasa si mai proaspata.


Conditii:

– Consuma cat mai des mancare pregatita in casa din alimente proaspete;
– Nu consuma produse din rafturile supermarketurilor destinate perioadelor de post – contin indulcitori, aditivi si alte adausuri, ca orice alt produs procesat;
– Bea numai apa, ceaiuri si cafea neindulcite; renunta la orice fel de sucuri si redu pe cat posibil consumul de alcool;
– Renunta la gustarile din gama covrigilor, biscuitilor, gogosilor, chipsurilor etc.

Afla ce te ajuta cel mai mult sa slabesti cand tii post


1. Fasolea boabe (mancare de post) – vedeta alimentelor care stimuleaza scaderea in greutate:

In primul rand are proprietatea de a-ti detoxifia organismul, prin faptul ca este bogata in molibden, mineral care joaca un rol important in acest proces.
Apoi, pentru ca are un indice glicemic scazut si nu-ti creste brusc nivelul de insulina din sange, unul dintre hormonii care te ingrasa.
Si mai mult decat atat, pentru ca este de post si pentru ca este bogata in fibre si proteine, este un aliment satios si te vei simti satul cu o cantitate relativ mica de mancare.
Din aceeasi categorie, a leguminoaselor, fac parte mazarea, nautul, lintea.

2. Legume si fructe cu continut scazut de carbohidrati, perfecte in zilele de post:

Rosiile, castravetii, conopida, sparanghelul, varza, broccoli, spanacul, ardeiul gras, telina, rucola, salata verde, ridichile sunt legume pe care le poti consuma atat crude cat si preparate termic in zeci de moduri, fara nici o grija ca ti-ar putea adauga kilograme la greutate. Dimpotriva, iti vor aduce un plus de vitamine si minerale pe langa fibrele care stimuleaza pierderea de greutate.
Salatele si supele de post consumate inainte de masa de pranz sau la cina sunt metode eficiente de scadere a greutatii.
Nici fructele nu-ti sunt interzise, daca le alegi pe cele cu continut mai mic de zahar: afine, mere, piersici, grapefruit, kiwi etc. Nu le consuma insa, sub forma de suc, gem sau dulceata.

3. Grasimi sanatoase:

Avocado si uleiul de masline sunt grasimile care trebuie sa-ti completeze dieta pentru aportul de grasimi sanatoase, mononesaturate.

4. Ciuperci, inlocuitorii carnii cand esti in post:

Ciupercile iti aduc un plus de proteine, in lipsa carnii. Proteinele iti mentin masa musculara atunci cand slabesti, prelungesc starea de satietate si te ajuta sa mananci mai putin.

5. Fructele oleaginoase – cele mai bune gustari, nu numai in perioada postului:

Nucile de Brazilia, nucile noastre, migdalele si alte fructe oleaginoase, de preferinta crude si fara alte adausuri, in cantitati mici (circa 30-40 grame pe zi), dar consumate regulat, sunt eficiente in mentinerea si chiar in scaderea greutatii. Contin grasimi nesaturate, proteine, fibre – combinatie benefica nu numai pentru silueta, ci si pentru pastrarea sanatatii. Sunt satioase, reduc riscul de obezitate si controleaza nivelul glucozei din sange.

Si un pont de final: adauga fulgi de ovaz zilnic (1-2 lingurite) la unul dintre felurile de mancare: in supe, in salate, in ceai (cu putina miere). Sunt foarte bogati in fibre solubile, iti umplu stomacul si iti prelungesc starea de satietate. In plus, abdomenul tau va arata mai plat, deoarece combat constipatia si balonarea.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: