Lipsa somnului te ingrasa si iti reduce masa musculara

daca nu dormi destul

m-am ingrasat - exercitii cardio sa slabesc

Lipsa somnului pune organismul in garda; declanseaza in corpul tau procese de formare a depozitelor de grasime si de reducere a masei musculare, pe care o considera un consumator de calorii. Este concluzia cercetatorilor de la Univeristatea Uppsala – Suedia. Ei au pornit de la observatia ca persoanele suferinde de insomnie sau cele care nu au un program de somn regulat din cauza programului de lucru in ture, dovedesc un risc mai mare de crestere in greutate.


Ce se intamla in organismul tau cand nu dormi noaptea

– In masa musculara apar semne de defalcare a proteinelor;
– In stratul adipos creste nivelul de proteine si metaboliti care stimuleaza stocarea grasimilor;
– Tot in stratul adipos au loc schimbari ale unor gene asociate cu obezitatea si diabetul de tip 2;
– Au loc tulburari ale echilibrului hormonal: scade productia hormonului de crestere si a testosteronului care intretin masa musculara si in paralel, creste productia de cortizol, hormonul care stimuleaza cresterea in greutate si stocarea grasimilor in depozite.

Necesarul de somn pentru adulti este de 7-9 ore pe zi. Pe langa reglarea programului de somn, poti scadea riscul degradarii masei musculare printr-o dieta bogata in proteine si prin antrenamente de rezistenta.


Sursa: www.newscientist.com


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: