Gustari intre mesele principale care te ajuta sa slabesti

fructe-banane portocale mere kiwi

Daca ai bunul obicei sa mananci trei mese principale pe zi, afla ca exista anumite gustari care te pot ajuta sa slabesti. E simplu: cand nu gusti nimic intre mese, te asezi pe scaun cu o mare pofta de mancare, mananci repede si mult. Concluzia este ca gustarile dintre mese te pot ajuta sa mananci mai putin, sa nu sari peste un numar de calorii optim si in felul acesta sa slabesti sanatos, fara diete si fara efect yo-yo.

Dar, atentie: exista gustari rele si bune

1. Gustarile rele, cele care te ingrasa, sunt cele care contin calorii multe, dar goale, adica te ingrasa, pentru ca la scurt timp simti din nou senzatia de foame. Care sunt cele mai periculoase: covrigii, gogosile, chipsurile, biscuitii, napolitanele, produsele de patiserie si alte prostii care contin faina alba, zahar, sare, aditivi de tot felul.

2. Gustarile bune sunt cele bogate in nutrienti: proteine – nu te ingrasa, dar iti tin de foame, fibre – nu te umplu de calorii dar iti umplu stomacul, grasimi sanatoase, nesaturate – contrar credintei, te ajuta sa arzi grasimile pe care le-ai acumulat putin cate putin, de-a lungul anilor. Iti dau cateva exemple de gustari bune:

– Oua fierte – bogate in proteine, vitamine si minerale;
– Branza cu continut mic de grasimi – bogata in calciu, proteine; fara continut mare de grasimi saturate;
– Iaurt grecesc, merge ca si gustare – bogat in calciu si proteine; ii poti varia gustul cu adausuri de fructe si putina miere;
– O mana de fructe oleaginoase fara sare sau zahar – nuci, migdale, fistic etc – bogate in grasimi nesaturate si proteine;
– Naut – bogat in proteine si fibre;
– Mere – coapte sau crude sunt la fel de bune ca gustare intre mese. Un mar nu contine decat circa 100 de calorii, dar iti aduce circa 20% din necesarul zilnic de fibre;
– Popcorn simplu – bogat in fibre cu putine calorii.

Nu sunt scumpe, sunt sanatoase, sunt usor de preparat si luat la pachet la serviciu. Obisnuieste-ti si copiii cu gustarile sanatoase dintre mese si ii vei scuti de problemele pe care obezitatea le poate crea mai tarziu.

Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate