Gustari cu continut scazut de carbohidrati, ideale pentru scoala sau serviciu

legume conopida broccoli morcovi la cuptor

Iti vand un pont care sa te scape, macar partial, de grija gustarilor pentru scoala si serviciu. Sunt gustari sanatoase, cu continut scazut de carbohidrati, preparate la cuptor, nu prin prajire, din legume proaspete, de sezon. Poti face cateva tavi o data si le poti pastra la frigider doua-trei zile. Vei convinge si copiii sa manance legume.


1. Bastonase de zucchini

Ai nevoie de:
– 2-3 zucchini;
– o ceasca de pesmet;
– o ceasca de parmezan;
– 1-2 oua;
– busuioc, praf de usturoi, sare, piper.

Taie zucchini in bastonase subtiri cam cat degetul si lungi de 8-10 cm, ii poti taia in jumatate si apoi in bastonase.
Amesteca intr-un vas pesmetul cu parmezanul ras si cu condimentele. Separat bate ouale.
Pregateste tava cu hartie de copt.
Da prin ou si apoi prin amestecul cu pesmet fiecare bastonas si aseaza-le in tava de copt.
Da tava la cuptorul incalzit in prealabil la 200-220 de grade pentru 20 de minute.
Contin putini carbohidrati.


2. Bastonase de morcovi

Ai nevoie de:
– 2-3 morcovi mai mari;
– 2-3 linguri de ulei de masline;
– patrunjel verde tocat;
– sare, piper;
– praf de ardei iute (optional).

Aproape zero carbohidrati.
Taie morcovii spalati in bastonase de marimea dorita si pune-le intr-un vas.
Stropeste-le cu ulei de masline, presara patrunjelul si restul condimentelor si amesteca bine totul.
Pregateste tava cu hartie de copt si aliniaza bastonasele. Da tava la cuptorul incalzit ca mai sus, pentru 20-25 de minute.

3. Chipsuri din dovlecei

Ai nevoie de:
– 2-3 dovlecei;
– ulei de masline;
– sare, piper.

Taie dovleceii in felii subtiri de cativa milimetri si aseaza-le in tava pe hartie de copt. Unge feliile cu ulei de masline cu o pensula. Presara peste ele sare si piper. Da tava la cuptor pentru 30 de minute si vor deveni crocante. Fara carbohidrati.

Vezi si Gustari sanatoase – chiftele de dovlecei si morcovi la cuptor.

4. Chiftelute de conopida

Ai nevoie de:
– 1 conopida;
– 2 oua;
– 1 ceasca de parmezan ras;
– 1 lingura de ulei de masline;
– praf de usturoi, sare, piper, busuioc;
– patrunjel verde tocat.

Da prin razatoare buchetelele de conopida si lasa-le cu sare 15-20 de minute.
Stoarce apoi bine conopida.
Adauga restul de ingrediente si amesteca. Modeleaza chiftelute rotunde sau dreptunghiulare si aliniaza-le in tava pe hartie de copt.
Lasa-le la cuptor timp de 35-40 de minute. Dupa primele 20 de minute intoarce-le pentru a se rumeni pe ambele fete.

5. Chifteute de broccoli

Ai nevoie de:
– 1 buchet de broccoli sau doua mai mici;
– 1 ceasca de pesmet;
– 1 ceasca de branza cedar;
– 1 ou;
– 1 ceapa mica;
– sare, piper, usturoi, patrunjel.

Da broccoli prin razatoare si lasa-l cu sare 15 minute, apoi stoarce-l bine.
Adauga branza data pe razatoare, oul si restul de ingrediente.
In tava pregatita cu hartie de copt, modeleaza chiftelute sau bastonase si da-le la cuptor pentru circa 25 de minute.

6. Bastonase de sparanghel

Ai nevoie de:
– sparanghel mai crud cam de 10-12 cm lungime;
– 1 ceasca de pesmet;
– 1 ceasca de parmezan;
– 1-2 oua;
– usturoi, oregano, sare, piper.

Taie partea mai groasa a cozii de sparanghel.
Amesteca pesmetul cu parmezanul si condimentele.
Da fiecare fir de sparanghel prin ou batut si apoi prin amestecul de pesmet.
Aliniaza-le in tava cu hratie de copt si da-le la cuptor pentru 20 de minute.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: