Gustari care reduc pofta de mancare si te ajuta sa slabesti

Alimente pentru cura de slabire

mar ionatan muscat

Gustarile luate intre mesele principale pot reduce pofta de mancare si astfel pot controla greutatea corporala si chiar pot ajuta la eliminarea surplusului de kilograme in curele de slabire. Dar nu orice gustari. Iata ce alimente recomanda specialistii in nutritie, ca fiind cele mai bune gustari care te ajuta sa slabesti:


– Migdalele

Migdalele contin proteine, grasimi mononesaturate si fibre si un procent foarte mic de carbohidrati. Aceasta combinatie face ca o portie de circa 40 de grame de migdale sa induca o stare de satietate de durata si ca urmare un consum mai mic de alimente in timpul zilei. Studiile specialistilor arata ca proprietatile migdalelor vis-a-vis de scaderea in greutate si subtierea stratului de grasime se fac simtite mai puternic daca aceste fructe sunt consumate ca gustare intre mese, decat daca ar fi consumate in timpul meselor principale.
In plus migdalele au o contributie serioasa la buna dezvoltare si functionare a sistemului osos, muscular, nervos si cardiovascular.

– Merele


Fara pic de grasimi si colesterol, bogate in fibre si zaharuri sanatoase, cu un continut slab de calorii, merele sunt mentionate in multe diete de slabire. Unul sau doua mere consumate ca gustare vor fi suficiente pentru a-ti da senzatia de satietate fara sa adauge nici un gram de grasime corpului tau. In plus merele sunt recomandate in curele de slabite pentru proprietatile detoxifiante; un organism fara toxine va fi mai sanatos, mai energic si dispus la miscare.

– Perele

Perele contin pectine – fibre alimentare solubile care au rolul de a reduce senzatia de foame. Perele sunt in acelasi timp hidratante pentru organism, aduc un aport bogat de vitamine si minerale si ajuta la eliminarea toxinelor, avand si efect diuretic si laxativ. O gustare formata din doua – trei pere stimuleaza scaderea in greutate, sustin specialistii.

– Grapefruitul

Grapefruitul contine multa apa, putine calorii si in plus fitochimicale cu rol in transformarea caloriilor in energie nu in grasimi care sa se depuna. Specialistii recomanda consumul de grapefruit inainte de mesele principale cu rezultate garantate in micsorarea greutatii corporale.

– Branza de soia

Branza de soia – tofu, bogata in proteine si nutrienti, se digera usor, regleaza nivelul colesterolului din sange si este foarte hranitoare. Este ideala in scaderea poftei de mancare daca este consumata ca aperitiv inainte de mesele principale.

– Cerealele integrale

Cerealele integrale combinate cu iaurt natural sunt gustarea care tine departe pofta de mancare, fara sa priveze organismul de nutrientii necesari. Fibrele dau senzatia de satietate, ajuta la slabire si in acelasi timp hranesc organismul cu vitaminele si mineralele de care are nevoie.
Semintele de in adaugate in iaurt au acelasi efect.

– Ceaiul verde

Benefic pentru organism este ceaiul verde, atat pentru hidratarea organismului cat si pentru continutul de catehine – polifenoli antioxidanti, care accelereaza procesul de ardere a grasimilor.

– Apa

De multe ori nevoia organismului de apa poate fi confundata cu senzatia de foame. Specialistii ne indeamna sa bem un pahar cu apa in momentul cand simtim ca ne este foame. Si tot specialistii sunt de parere ca un pahar de apa baut inaintea mesei duce la un consum scazut de alimente.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: