Evita aceste combinatii de alimente

Daca vrei sa nu te ingrasi dar nu numai

cereale

Exista alimente care, combinate fiind, isi pun bete-n roate unele altora, nu fac casa buna impreuna, iar organismul nostru are de suferit intr-un fel sau altul.


Combinatiile gresite de alimente ne pot produce balonare, digestie ingreunata, o proasta asimilare a nutrientilor, scaderea nivelului de energie, stimularea poftei de mancare, celulita, ingrasare, obezitate. Iata de ce trebuie sa eviti aceste combinatii de alimente:

– Nu combina carnea cu cartofii

Carnea (proteina) si cartofii (carbohidrati) se digera in mod diferit. Carnea fiind un aliment acid, are nevoie de sucuri gastrice acide in stomac pentru digerare, pe cand cartofii produc sucuri alcaline. Combinatia respectiva deruteaza echilibrul enzimelor florei intestinale, digestia nu se face complet, nu beneficiem de absorbtia optima a nutrientilor, creste nivelul de toxine si pot aparea balonarea sau chiar indigestia cu arsuri si dureri.


In aceeasi situatie, proteine si carbohidrati, intra carnea asociata cu painea, carnea asociata cu pastele, carnea asociata cu orezul.

– Nu combina carnea cu branza si/sau oua

Toate sunt proteine de origine animala si indicat este ca ele sa fie consumate disociat; intr-o zi carne, in alta branzeturi, in alta zi, oua. Ar fi bine sa uiti de gustarile gen sandwich cu sunca si branzeturi de la birou, cat si de pastele cu sunca si cascaval ras, servite la pranz sau la cina.
Carnea trebuie consumata numai alaturi de legume: crude (salate), fierte sau coapte.

– Nu combina cafeaua cu lapte

Daca vei considera laptele principala sursa de calciu, nu-l combina cu cafea. Nu vei beneficia de aportul de calciu; cafeaua impiedica asimilarea calciului in organism, iar carenta de calciu si vitamina D poate influenta negativ scaderea in greutate.

– Nu combina ceaiul negru cu lapte

Ceaiul negru contine antioxidanti ale caror beneficii nu vor fi simtite de organism; laptele le anuleaza.

– Nu combina cerealele cu lapte

Glutenul din cereale asociat cu proteinele din lapte formeaza tandemul care are ca efect cresterea in greutate, cu atat mai mult in cazul in care cerealele nu sunt integrale, ci cu diverse adaosuri: zahar, ciocolata, fructe uscate.

Laptele se consuma numai simplu.

– Nu combina alimente bogate in fier cu vinul rosu

Ficatul de porc, mazarea, fasolea, lintea, nautul, spanacul, broccoli, contin fier, dar daca le asociezi cu vinul rosu, care contine taninuri, nu vei beneficia de absorbtia acestui mineral.

Fierul, pe langa alte calitati, o are si pe aceea de a stimula arderea caloriilor si grasimilor, prin intermediul globulelor rosii, ajutand substantial la producerea acestora.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: