Dieta Ziua 5 de concediu – Ceva dulce la cina

Alimentatie ziua 5: Coaste de miel la gratar si ceva dulce

coaste de miel la gratar

Am ajuns la ziua a cincea de concediu, in care am facut o plimbare mai lunga cu masina, asa ca dimineata am mancat pe fuga doua oua fierte cu ceva legume.

In jurul pranzului ne-am oprit la o taverna, unde nu am rezistat si mi-am comandat un gyros la farfurie. Cred ca a fost printre cele mai reusite gyrosuri mancate de mine vreodata. Si crede-ma, ca inainte de a tine cura de slabire, cam asta era mancarea mea zilnica, de cate ori ajungeam in Grecia, deci pot face ceva comparatii :).

Spre seara, pe la orele 21:00 (super ora pentru cina hahaha), am luat coaste de miel la gratar cu legume si am baut cateva pahare cu vin rosu. La final, grecu ne-a servit cu ceva dulce, in stil italian :))). Panna cotta sau panacota (vezi in poza).

Sincer, deja dupa zilele care au trecut, ma simt ceva mai gras si problema cred ca apare din cauza cantitatilor si din faptul ca mananc mult mai dezordonat decat acasa. De azi o sa incerc sa fac ceva in sensul asta.

Revin cu noutati :).

Mai jos, o poza facuta la una dintre plajele pe care le-am vizitat ieri, in a 5-a zi de vacanta.
plaja sudul Greciei

Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?