Dieta de 14 zile pentru abdomen plat

cum dam grasimea jos in doua saptamani

abdomen plat grasomega 2016

Grasimea de pe abdomen nu este numai inestetica, ci si foarte periculoasa, acesta din urma fiind motivul principal care ar trebui sa te motiveze sa scapi de ea. Este asociata cu sindromul metabolic, bolile cardiovasclare, diabet, obezitate si alte necazuri provocate de sufocarea organelor vitale afectate: inima, plamani, ficat, de catre tesutul adipos visceral.


Unele cauze ale acumularii de grasime pe abdomen se pot inlatura: stresul si consumul de alimente sub stres, mancatul emotional, anumite inflamatii din organism, care se pot depista si trata, consumul excesiv de alcool, stilul de viata sedentar. Alte cauze pot fi mai greu de depasit: dezechilibre hormonale, mostenirea genetica, diverse tratamente indispensabile care aduc kilograme in plus, altele, imposibil chiar si cu diete: inaintarea in varsta.

Nimic insa nu te poate impiedica, daca te consideri tanar si sanatos, sa ai abdomenul plat, nu neaparat cu cele six pack foarte vizibile, dar fara stratul de grasime inadmisibil pentru varsta ta.
Vin in ajutorul tau cu o dieta de 14 zile, care, daca este asociata cu antrenamente fizice conduse de un antrenor cu experienta, te poate scapa de grasimea abdominala si iti poate face posibil visul de a avea un abdomen plat.
Daca vei incepe dieta intr-o zi de luni, nu face excese alimentare in duminica premergatoare, nu e o solutie buna.
Sa incepem:

– Luni


Mic dejun: un ou fiert, o felie de paine prajita (nu paine din faina alba), doua migdale, un pahar de ceai verde neindulcit.
Pranz: o salata verde cu ton, cu o lingurita de ulei de masline, suc de lamaie, mustar, si alte condimente care iti sunt pe plac, jumatate de pahar de iaurt natural.
Cina: un bol de supa crema de linte.
Minim 30 de minute de miscare fizica. Daca esti incepator, ia-o usor, poti incepe cu mers pe jos in pas mai vioi.
Bea multa apa; 2-3 litri, valabil pentru fiecare zi.

– Marti

Mic dejun: un bol de fulgi de ovaz cu fructe proaspete si 3-4 nuci.
Pranz: piept de pui sau de curcan (100-150 g) cu salata de sfecla rosie fiarta sau coapta si cu telina cruda rasa, cu putin ulei de masline si suc de lamaie.
Cina: o felie de sunca si un bol de supa de castraveti.
30 de minute de antrenament.

– Miercuri

Mic dejun: un ou fiert moale amestecat cu 2-3 linguri de seminte de chia si un pahar de ceai verde.
Pranz: un bol de amestec de legume condimentate cu curry si o ceasca de supa de linte.
Cina: Peste la gratar (100-150 g) cu salata de spanac, varza, dovlecel, morcov, putin ulei de masline si suc de lamaie.
40 de minute de antrenament mai serios.

– Joi

Mic dejun: o felie de paine, un bol de salata de spanac si o banana.
Pranz: salata din trei oua cu putin ulei de masline, mustar si condimente, un pahar de lapte batut sau chefir.
Cina: piept de pui la gratar cu mujdei de usturoi, 2 linguri de orez cu conopida fiarta.
40 de minute de antrenement.

– Vineri

Mic dejun: un pahar de ceai verde, o ceasca de legume fierte cu quinoa.
Pranz: o salata cu castraveti, morcovi, rosii, varza, asezonata cu rodie si un pahar de lapte batut.
Cina: Un bol de supa crema de ciuperci si o salata de legume crude.
Este ziua fara antrenament, dar o plimbare usoara pentru un somn bun nu strica.

– Sambata

Mic dejun: un smoothie de ciocolata si o banana.
Pranz: piept de pui si legume la gratar plus un cartof dulce mediu ca marime, o jumatate de pahar de apa de cocos.
Cina: paste din grau integral cu carne de vita sau ciuperci, o jumatate de pahar de lapte batut.
40 de minute de antrenament.

– Duminica

Mic dejun: 2 felii de bacon cu un ou prajit, fasole fiarta, un pahar de ceai verde.
Pranz: tofu (100-150 g), salata verde, un pahar de lapte batut.
Cina: un bol de supa de legume sau o jumatate de piept de pui fiert.
40-60 de minute de antrenament: poti dansa, poti face inot sau alte sporturi in aer liber.

Daca vei repeta dieta inca o saptamana rezultatele vor fi si mai bune, iar stilul respectiv de viata iti va deveni placut, urmare a faptului ca te vei simti mai bine.
Poti introduce gustari usoare intre mese: fructe proaspete, fructe uscate, seminte sau legume crude sau preparate.
Cele mai bune fructe sunt: fructele de padure, pepenii, merele, piersicile, migdalele, nucile, fisticul.
Cele mai bune legume sunt: broccoli, morcovul, sfecla rosie, fasolea, legumele cu frunze verzi, castravetii, rosiile, cruciferele, sparanghelul.

Pe viitor, pentru a nu fi nevoit sa urmezi alta dieta ai grija sa te hidratezi bine, sa te odihnesti bine, sa reduci consumul de zahar, sa mananci cat mai multe alimente proaspete si cat mai putin preambalate, sa faci miscare.
Si repet, ca de fiecare data, discuta cu medicul tau daca e bine sa incepi aceasta dieta.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: