Dieta cu oua – slabesti 11 kg in 2 saptamani – dezavantaje

bogata in proteine

oua de gasca fierte

Dieta cu oua promite ca vei slabi 11 kg daca o vei urma timp de doua saptamani. In acelasi timp iti da asigurari ca iti accelereaza metabolismul in procesele de ardere a grasimilor. Ma intreb cum va reactiona organismul tau dupa acest interval de timp, cand te vei intoarce la vechiul stil de viata, pentru ca nu o poti continua la nesfarsit.


E drept ca ouale sunt bogate in proteine, vitamine si minerale benefice sanatatii si consumate la micul dejun iti mentin starea de satietate pentru cateva ore bune. Dar dieta respectiva are o lista restransa de alimente, ceea ce te pune in pericolul de a rata nutrienti importanti pentru o functionare optima a organismului. La urma urmei doua saptamani nu ar fi un capat de lume, conteaza mai mult sa te mentii la greutatea pe care o vei obtine, daca o vei obtine, pentru ca nu exista inca in lume o dieta general valabila.

Oricum, daca te hotarasti sa o adopti, discuta inainte cu medicul tau si urmeaza-i sfatul.

In ce consta dieta cu oua


Exista mai multe variante: varianta extrema – nu poti consuma decat oua fierte tare si apa, varianta extinsa si varianta extinsa la care se adauga la fiecare masa o jumatate de grapefruit.

Varianta extrema se exclude – este prea restrictiva, lipsesc fibrele, lipsesc carbohidratii, vei avea probleme cu digestia, vei fi lipsit de energie.

Asa ca sa vorbim despre varianta extinsa a dietei cu oua:

– Micul dejun este acelasi in fiecare zi: doua oua fierte si un fruct citric.
– Pranzul – oua sau o portie de proteine din carne slaba – piept de pui fara piele sau peste, cu salata verde sau legume cu continut slab de carbohidrati – spanac, castraveti, rosii, broccoli, conopida, sparanghel, vinete, telina – pregatite la abur, coapte, fierte sau crude.
– Cina – oua sau o portie de proteine (pui sau peste) cu salata verde sau legume din grupa celor mai sus mentionate.

Nu se admit:

– alcoolul, alte bauturi in afara de apa, cartofii, painea, pastele si alte produse ce au faina la baza.
Nu te incurajeaza sa faci sport si nici nu prea mai poti; dieta fiind lipsita de carbohidrati, iti lipseste energia.

Ce avantaje iti poate aduce dieta cu oua:

– scaderea poftei de mancare, ca urmare a consumului preponderent de proteine si al consumului scazut de carbohidrati;
– arderi mai mari de calorii, proteinele avand efect termic mai mare decat celelalte grupe de nutrienti.

Ce dezavantaje are dieta cu oua:

– dezechilibru in alimentatie – prea multe legume si fructe sunt eliminate din meniu, pot aparea carente grave de vitamine si minerale;
– lipsa de energie si oboseala permanenta din cauza consumului scazut de carbohidrati;
– tulburari intestinale (constipatie, flatulenta);
– respiratie urat mirositoare din cauza consumului excesiv de oua;
– intoleranta si posibila renuntare la dieta;
– neputinta de a face sport;
– recuperarea mai mult ca sigura a kilogramelor si chiar a catorva in plus, dupa revenirea la modul vechi de viata.
Mie, categoric, nu mi se pare o dieta serioasa si bine elaborata, drept pentru care nu te incurajez sa o urmezi.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: