Dieta cu iaurt te poate scapa de 3-4 kg in 10 zile

5 branza rasa mozzarella si iaurt grecesc

Daca tot am vorbit despre cat de sanatos este iaurtul pentru tine, iti sugerez o dieta bazata pe consum zilnic, dieta care te poate scapa de 3-4 kg in 10 zile. Iaurtul contine calciu, un stimulent al arderii grasimilor, inclusiv al grasimii abdominale si al mentinerii metabolismului in forma optima. Asociat cu proteinele (iaurtul contine si proteine), calciul devine mult mai eficient. Te sfatuiesc sa folosesti iaurt cu 5-10% procent de grasime, cel cu zero grasimi nu te ajuta.


In acelasi timp, te fac atent sa nu o prelungesti mai mult decat atat si sa nu recurgi la ea prea des. Nu pentru ca ar fi nesanatoasa, ci pentru ca repetata, nici o dieta nu mai da rezultatele pe care le astepti; organismul tau o inregistreaza si nu mai reactioneaza ca prima data. Multumeste-te cu ce ai castigat si mananca pe viitor cu grija, fara sa mai faci excese.

Pe parcursul dietei cu iaurt trebuie sa:

– ai trei mese principale si doua gustari pe zi;
– te hidratezi corect, adica sa nu neglijezi cele 6-8 pahare zilnice de apa, alternate cu ceai, daca obisnuiesti;
– folosesti iaurt natural fara nici un fel de adausuri, dar pe care ai voie sa-l combini cu fructe proaspete, cu nuci sau cu cereale.


Aceasta dieta nu te va obliga sa mananci numai iaurt. Iata ce alimente sunt admise, pe langa iaurt, pe durata celor 10 zile:

– Peste preparat la gratar, la cuptor cu foarte putin ulei de masline, la abur sau fiert;
– Fructe de mare;
– Carne slaba de curcan sau de pui fara piele, preparata in acelasi mod ca si pestele;
– Branza de vaci slaba;
– Legume proaspete, inclusiv cartofi cu moderatie si numai copti. Prin coacere, amidonul din cartofi se transforma in amidon rezistent, care nu-ti ridica nivelul de glicemie si automat de insulina;
– Ciuperci;
– Fructe proaspete sau congelate;
– Moderat, nuci si seminte;
– Cereale integrale, taratele de ovaz dau cel mai bun rezultat – contin multe fibre si maresc durata starii de satietate.

Ce alimente nu sunt admise in dieta cu iaurt:

– Carne rosie si produse procesate din carne;
– Produse de patiserie si cofetarie sau dulciuri ambalate – gen biscuiti, napolitane etc;
– Sucuri de orice fel;
– Orice fel de produse alimentare industriale.

Poti combina absolut cum doresti alimentele admise, dar iaurtul nu trebuie sa-ti lipseasca de la nici o masa, simplu, combinat cu fructe proaspete sau congelate, ca sos la salate, etc.

Iti recomand cateva variante:

– Micul dejun poate contine: iaurt simplu cu o felie paine integrala, iaurt combinat cu tarate de ovaz si fructe proaspete sau cu seminte de chia, avocado, fructe, ceaiuri de plante.
– Pranzul si cina: peste, fructe de mare, carne de curcan sau de pui, salate, rosii umplute cu branza de vaci, ardei umpluti cu ciuperci si quinoa.
– Gustarile dintre mese: iaurt simplu, iaurt cu fructe proaspete, nuci, seminte.

Parerea mea este ca dieta cu iaurt nu este o dieta foarte restrictiva, nu te obliga sa faci foamea si nu se poate face vinovata de privarea organismului de nutrienti importanti. In plus are si calitatea de a-ti detoxifia organismul.
Este mult mai lejera si mai usor de urmat decat dieta cu chefir, de exemplu.
Chiar si asa nu trebuie sa o duci pana la capat daca simti ca ceva nu e in regula si nici nu trebuie sa recurgi la ea (ca la orice dieta, de altfel), daca medicul tau nu este de acord sau in cazul in care suferi de o oarecare afectiune.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: