De ce si cum evit sa ma ingras in anotimpul rece

cand e frig mancam mai mult

3 lamai

Hainele subtiri si costumele de baie care ti-ar fi tradat kilogramele in plus, au iesit din preocuparile tale o data cu venirea frigului si anotimpului rece. Iti permiti acum sa iei o pauza de la numarat calorii si sa gusti produse la care doar ai visat in timpul verii.


Te sfatuiesc totusi sa consulti cantarul macar o data pe saptamana; peste putin timp vin sarbatorile de iarna, vei dori sa arati bine si vei intra din nou in panica. Vei apela la o dieta rapida si nesanatoasa, dupa care vei pune la loc mai multe kilograme decat ai pierdut, din cauza efectului yo-yo, iar superi metabolismul care nu te va mai ajuta, iar poti avea probleme de sanatate din cauza privarii organismului de nutrientii de baza.

Acesta ar fi unul dintre motivele care duc la cresterea in greutate de indata ce incepe anotimpul rece si se apropie iarna. Dar mai sunt si altele:

Zilele sunt mai scurte si norii sunt mai prezenti pe cer. Zilele scurte inseamna miscare fizica mai putina. E mai frig, se intuneca mai repede, nu mai ai chef sa iesi la plimbare, sa alergi in parc; preferi sa stai in fata televizorului, la caldura. In acelasi timp pofta de ceva dulce e mai mare pentru ca in lipsa luminii solare productia de serotonina e mai mica. Simti nevoia sa reglezi situatia si mananci ceva dulce. Creste brusc nivelul de insulina din sange dar dupa acel dulce scade la fel de repede si iar ai manca ceva dulce. Si asa se depun grasimea si kilogramele.


In plus nici soarele nu prea se vede pe cer, ceea ce inseamna ca nu prea ai surse de vitamina D, care ar mai stimula arderea grasimilor.

Cum eviti cresterea de greutate in anotimpul rece

– Nu te feri de frig. Imbraca-te confortabil si iesi la plimbare. Vremea rece activeaza grasimea bruna, grasime prietenoasa cu silueta si dusman al grasimii albe care iti creaza nu numai aspect neplacut, ci si probleme de sanatate.

– Consuma mai mult peste bogat in vitamina D, mai multe lactate bogate in calciu si magneziu, care stimuleaza arderile de grasimi.

– Apeleaza la gustari pe baza de nuci, migdale, fistic, fara sare, neprajite, pentru suplimentarea grasimilor, acestea continand grasimi sanatoase.

– Bea mai multe ceaiuri calde, nu fierbinti sau apa la temperatura camerei, nu rece pentru ca trebuie sa te hidratezi chiar daca nu mai e cald.

– Consuma mancaruri calde – vremea rece mareste nevoia de calorii a organismului si prin preparate calde iti vei stimula functia de termoreglare, fara sa apelezi prea des la grasimi saturate, nesanatoase.

– Consuma alimente bogate in vitamina C pentru mentinerea sistemului imunitar in vigoare.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: