De ce nu scap de grasimea abdominala – cauze

abdomen plat grasomega 2016

Grasimea abdominala scade si ea in acelasi ritm cu grasimea din orice alta zona a corpului. Nu exista o dieta de slabire care sa anunte creierul sau stomacul sa isi indrepte actiunea numai in zona grasimii abdominale.


Cu mult efort si cu multa rabdare, se poate ajunge, totusi, la un abdomen plat. Dar mai intai ar trebui sa stii care sunt cauzele acumularii grasimii din aceasta zona, care iti poate aduce probleme serioase de sanatate: o data cu obezitatea apar si alte necazuri – diabetul, bolile de inima, bolile vaselor de sange, atac vascular cerebral.

In cazul in care consideri ca ai un stil de viata sanatos, verifica aceste eventuale cauze:

– Ai conformatia corpului in forma de mar – circumferinta taliei mare, in rest, bust, coapse maini, picioare normale ca volum, inseamna ca asta e mostenirea ta genetica. Iti poti ameliora aspectul fizic dar, cu mai multa greutate – dieta plus exercitii speciale pentru a-ti dezvolta si tonifia musculatura abdomenului.


– E posibil sa fie la mijloc ceva probleme hormonale legate de nivelul de testosteron sau sa suferi de sindromul ovarului polichistic sau un inceput de diabet; deci un drum la medic si la laboratorul de analize ti-ar fi de folos.

– Poate nu ai ales sportul corect, poate a devenit monoton si atunci trebuie sa schimbi ceva. Teoretic ar trebui sa combini exercitiile cardio cu aerobicul, dar nu e o regula; ce se potriveste unuia, altuia se poate sa nu-i fie la fel de eficient. Iata cateva exemple de exercitii pentru abdomen plat sau aici: abdomen plat, 4 exercitii pentru fete.

– Conteaza si varsta. Metabolismul devine pe an ce trece mai lent, arderea caloriilor se face mai greu, in loc sa fie consumate se depun in stratul de grasime. Pe de alta parte, scade si masa musculara, iar muschii nemaifiind puternici, apare aspectul de burta umflata mult mai vizibil.

Mareste consumul de proteine – oua, carne alba slaba, peste, leguminoase (care contin si fibre, si ele de ajutor in scaderea grasimii), si scade in paralel numarul zilnic de calorii. Asta inseamna sa elimini cam definitiv zaharul, produsele din faina alba, cat si produsele procesate – mezeluri, fast-food, sucuri etc.

– Cat despre consumul de grasimi, nu e necesar sa-l elimini complet, grasimile spre deosebire de zahar iti sunt necesare, dar alege sa consumi mai putine grasimi saturate si mai multe nesaturate, care nici nu te ingrasa nici nu-ti fac surprize neplacute legate de sanatatea inimii, si a creierului, dimpotriva sunt benefice si nici nu-ti grabesc imbatranirea.

– Tine cont in acelasi timp de cele trei sfaturi importante: mesteca lent, ia ultima masa din zi cu 2-3 ore inainte de culcare si nu manca desert dupa masa – sfaturi ale expertilor japonezi, care sustin ca astfel iti vei micsora circumferinta taliei. Stiu ei ce stiu, dieta asiatica este una dintre cele mai sanatoase.

– Odihna si relaxarea. Dormi 6-7 ore pe zi, iarta-te daca mai sari calul din cand in cand cu dieta, nu te culca nervos, supararile iti cresc nivelul de cortizol, hormon care cere mancare, lasa grijile pe a doua zi, pe lumina vei vedea mai clar rezolvarea problemelor.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: