Cum tin dieta de slabire frantuzoaicele – secrete

meniu mic dejun, pranz, cina

Grapefruit

Frantuzoaicele nu sunt grase, cu toate ca le place sa manance bine. Si nu de putine ori au pe masa delicatesuri ce includ branzeturi grase si dulciuri rafinate. Secretul lor sta in moderatie si in urmarirea permanenta a greutatii, in ideea ca intotdeauna e mai usor sa previi obezitatea decat sa o tratezi.


Asa ca imediat ce cantarul le arata 1-2 kilograme in plus, trec pe o dieta de slabire rapida pentru 3, maxim 10 zile, adica numai atat cat le trebuie pentru a reveni la numarul de kilograme initial. Sunt insa constiente si nu fac asta foarte des.

Dieta frantuzoaicelor nu elimina nici o grupa de nutrienti, numai ca alege produse astfel incat sa reduca numarul de calorii consumate zilnic. Ca atare nu dauneaza sanatatii, dimpotriva da un impuls metabolismului, elimina excesul de apa si arde mai repede grasimile acumulate.

Iata ce dieta simpla si eficienta tin frantuzoaicele


– elimina total zaharul din alimentatie;
– reduc aproape de zero consumul de sare;
– elimina bauturile carbogazoase dulci, maioneza, produsele fast-food (produse care oricum nu sunt agreate in Franta ca in alte tari);
– beau 9-10 pahare de apa pe zi, incepand imediat dupa ce s-au trezit;
– fac exercitii acasa si merg pe jos cel putin o ora zilnic.

Si pentru concretizare iata ce poate cuprinde meniul unei zile cu aceasta dieta:

Micul dejun – se serveste la 30 de minute dupa primul pahar cu apa.

– un bol de iaurt cu grasime pana in 5% cu o jumatate de lingurita de scortisoara;
– doua oua fierte, moi;
– o jumatate de grapefruit;
– o cana de ceai verde sau o cana de cafea, ambele fara zahar.

Gustare

– un mar verde sau 10 grame de ciocolata neagra cu peste 80% cacao.

Pranz

– 150 grame gratar de piept de pui sau peste;
– o salata de legume proaspete cu doar un praf de sare, dar cu ierburi aromatice si cu o lingurita de ulei de masline.

Gustare

– un iaurt cu fulgi de ovaz sau alte cereale integrale fara adaus de zahar sau fructe, cu o jumatate de lingurita de scortisoara.

Cina

– 150 grame de carne slaba de pui sau peste, sau doua oua fierte;
– o portie de legume preparate la abur sau la gratar cu o lingurita de ulei de masline sau o salata ca la pranz.

Astfel: nu-ti vor lipsi nici proteinele, nici carbohidratii, nici grasimile, nici vitaminele; le ai pe toate in cantitati moderate.
Legat de legume mai trebuie spus ca trebuie sa le alegi pe cele cu indice glicemic scazut, care ridica lent nivelul de zahar din sange si mentin in echilibrul productia de insulina – ardei gras, rosii, castraveti, varza, conopida, broccoli, dovlecei, vinete, mazare, spanac etc.

Fiind o dieta hipocalorica nu trebuie urmata pe termen indelungat. Revenirea la stilul tau vechi de alimentatie fa-o treptat, pentru a elimina riscul efectului yo-yo.

In acelasi timp, incearca sa pastrezi partile bune ale dietei: zahar si sare in consum cat mai mic, proteine slabe fara grasimi saturate, portii moderate, verificarea permanenta a cantarului, miscare fizica zilnic.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: