Cum te ajuta fructele sa cresti masa musculara

contin carbohidrati

fructe-banane portocale mere kiwi

Cu totii stim ca proteinele sunt benefice cresterii masei musculare. Dar poate nu stiai ca si fructele au rolul lor si nu este unul de neluat in seama. Afla cum te pot ajuta fructele sa-ti cresti musculatura:


1. Fructele contin minerale esentiale pentru dezvoltarea muschilor: magneziu si potasiu; functionarea la nivel optim al fiecaruia dintre ele depinde de existenta celuilalt.

Magneziul lucreaza cu sute de enzime, unele dintre ele ocupandu-se cu sintetizarea proteinelor in muschi, creste rezistenta musculara, scade riscul de aparitie a crampelor si grabeste refacerea masei musculare, calitati pe care le are si potasiul.

Cele mai bogate surse de magneziu si potasiu sunt: merele, caisele, gutuile, smochinele, curmalele si respectiv avocado, pepenele, fructele uscate, alunele. Atat magneziu cat si potasiu contin bananele, migdalele, nucile.


2. Fructele contin carbohidrati sanatosi, cu fibre, care elibereaza lent zaharurile in sange.

Carbohidratii sunt sursa de energie si daca faci sport, jumatate din calorii ar trebuie sa-ti provina din acesti macronutrienti, pentru ca organismul sa nu inceapa sa consume din masa musculara. Strugurii, ananasul, perele, ciresele sunt printre cele mai eficiente fructe ca sursa de energie.

3. Fructele contin antioxidanti

Merele, fructele de padure, mango, grapefruit-ul sunt bogate in antioxidanti, in special, vitamina C, carotenoide, flavonoide, compusi necesari sanatatii intregului organism, inclusiv masei musculare. Antioxidantii cei mai eficienti sunt cei din natura; nu te indrepta spre suplimente, ce e natural e mult mai sanatos si fara efecte secundare.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: