Cum sa slabesti fara diete si fara antrenamente

sfaturi eficiente

1-grasomega-iunie 2017

Cand nu esti adeptul dietelor de slabire, cand esti o persoana sedentara sau nu ai timp sa faci antrenamente, poti sa slabesti, daca iti doresti cu adevarat, urmand cateva sfaturi simple, dar eficiente. Afla care sunt:


– Bea mai multa apa

Incepe ziua cu un pahar de apa la temperatura camerei. Fiecare celula din organismul tau se va bucura si se va trezi la viata. Procesele metabolice, incusiv arderile de calorii, se vor urni mai usor si pielea ta va radia de frumusete; hidratarea este esentiala si pentru ea. Asteapta apoi o jumatate de ora pana sa iei micul dejun, pe care e de dorit sa nu-l ratezi prea des.
Continua astfel si in restul zilei: inainte cu o jumatate de ora de fiecare masa bea unul-doua pahare cu apa. Te ajuta sa mananci mai putin si iti regleaza tranzitul intestinal.

– Incepe cel putin o masa pe zi cu o supa


O supa fierbinte la inceputul mesei te va obliga sa mananci mai incet si sa-i lasi timp creierului sa constientizeze ca te-ai saturat fara sa consumi cantitati exagerate de mancare.
Cateva condimente adaugate – ardei iute, piper, usturoi etc, vor contribui si ele la o accelerare a metabolismului si la o ardere mai rapida a caloriilor.
La felul urmator, daca iti permite ce ai in farfurie, te poti distra cu betisoare. Vei manca sigur mai incet decat cu tacamurile obisnuite; este unul dintre bunele obiceiuri ale asiaticilor de a se pastra supli si functioneaza de mii de ani.

– Spala-ti dintii

Daca dupa ce ai luat masa, nu te paraseste obsesia de a rontai sau a mai gusta ceva din frigider, spala-te pe dinti. Gustul pastei de dinti si aroma cu care ramai in gura iti vor taia pofta de mancare.

– Dormi mai mult in frig si intuneric

Somnul este unul dintre aliatii tai daca vrei sa slabesti. Cand esti odihnit nu simti nevoia acuta de a manca pentru a-ti putea desfasura activitatea zilnica. Nu risti sa dezvolti dezechilibre hormonale, care iti pot mari apetitul si nici stari proaste de dispozitie, care sa-ti provoace pofte de alimente periculoase pentru cresterea greutatii.

Si tine minte: daca vei dormi intr-o camera mai racoroasa (19 grade, chiar 18); organismul tau va arde mai multe calorii in somn pentru a mentine temperatura corpului in stare optima.
Acelasi impact il are si lipsa luminii naturale sau artificiale in timpul somnului; somnul in intuneric este mai profund si mai odihnitor.

– Nu te acuza cand iti satisfaci o pofta culinara

E normal sa-ti doresti ceva dulce sau alte prostioare cu care te-ai obisnuit si care ti-au ingrosat talia. Dar fa-o mai rar si fara sa-ti faci mustrari de constiinta. Asta nu face decat sa-ti creasca nivelul de stres si de cortizol si sa te indemne sa mananci mai mult.

O modalitate desteapta pentru evitarea situatiilor de genul asta, este sa nu ai in frigider decat cantitati mici de produse nesanatoase si sa ai la indemana mere si alte fructe, seminte, biscuiti din cereale integrale. In felul acesta nu te supui interdictiilor si te sustragi mai usor tentatiilor.

– Razi mai mult

Cand razi organismul consuma energie, iar muschii abdominali sunt pusi la treaba. Daca tot iti place sa te uiti la televizor, urmareste o emisiune de divertisment, o comedie, ceva care sa te distreze si razi cu pofta. In timpul asta pune-ti o compresa fierbinte pe uneri sau pe abdomen; vei transpira si vei elimina excesul de lichid din organism.

Pune muzica si misca-te prin casa in pasi de dans, dansul te mentine tanar.

– Schimba culorile veselei

Albastrul nu este numai culoarea care ofera armonie, calm, liniste. Se zice ca vei manca mai putin dintr-o farfurie de culoare albastra, decat dintr-una de culoare rosie sau portocalie. Nu am testat, dar daca specialistii spun asta merita sa incerci. Insa, daca albastrul nu face parte dintre culorile tale preferate trebuie sa renunti la idee. Risti sa iti creasca nivelul de cortizol.
Oricare ar fi culoarea farfuriei, micsoreaza portiile de mancare, dar nu dintr-o data, ci treptat, pentru a deveni, in timp, o obisnuinta in stilul tau de viata.
Si ai rabdare, cu cat slabesti mai greu, cu atat te vei mentine mai mult la o greutate corporala optima.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: