Cum poti reduce grasimea abdominala

evita stresul, zaharul si oboseala

1-grasomega-iunie 2017

A trecut de mult vremea corsetului, dar talia de viespe a ramas visul, recunoscut sau nu, al oricarei femei. Si nu numai al femeilor; nici barbatii cu burta nu arata prea grozav.


Ignorand totusi aspectul fizic, in masura in care putem, ramane mai ingrijorator efectul grasimii abdominale asupra sanatatii: risc de boli cardiovasculare, diabet, boli degenerative ale creierului etc. E musai, deci, sa luam masuri!

– Evita stresul!

Stresul provoaca ridicarea nivelului de cortizol din organism, iar nivelul ridicat de cortizol pe perioade lungi provoaca sindromul Cushing. Printre simptome sunt cresterea in greutate, cu precadere de la talie in sus si deteriorarea masei si fortei musculare, careia ii ia locul grasimea.


Chiar si o dieta de slabire poate deveni un motiv in plus de stres: numarat de calorii, urmarirea acului cantarului care nu vrea sa coboare, scaderea nesemnificativa in greutate comparativ cu cat a scazut prietena sau colega de serviciu, lipsa placerii de a manca etc.
Uita de diete si relaxeaza-te, mai eficiente sunt cateva schimbari pe care le poti face relativ usor.

– Nu te epuiza

Lipsa de odihna, somnul insuficient, au si ele contributia lor la ridicarea nivelului de cortizol, cat si la dezechilibre ale altor hormoni de care depinde cresterea in greutate si volumul stratului de grasime.

– Elimina zaharul

Stiu ca nu e usor, cui nu-i place sa guste ceva dulce. Dar una e sa gusti – nu te vei ingrasa din asta, alta e sa mananci dulciuri zi de zi. Nici nu e greu, zahar gasim si in pasta de tomate si in ketchup, in aproape toate preparatele si semipreparatele din comert, fara sa mai vorbim de produsele de cofetarie si patiserie, unde se mai combina si cu alte ingrediente care iti umfla grasimea de pe abdomen – faina alba, grasimi nesanatoase, aditivi artificiali.
Zaharul creste brusc glicemia, urmeaza cresterea nivelului de insulina si respectiv, cresterea poftei de mancare si nu de mancare sanatoasa…

– Fa miscare

Exercitiile de scurta durata, dar de intensitate mare sunt cele mai eficiente in scaderea numarului de kilograme si implicit a surplusului de grasime, inclusiv de grasime abdominala viscerala. Ce poti sa faci daca nu-ti permiti sa mergi la sala: sa sari coarda in reprize scurte dar intense, sa alergi in parc (sprinturi cu pauze de mers normal), sa urci un etaj sau doua pe jos, in viteza, chiar cate doua trepte o data etc.

Sfaturi importante:

– Fara sa exagerezi, introdu in dieta zilnica lamaia si grapefruitul – vei ajuta ficatul, mai precis secretia bilei sa descompuna grasimile si sa elimine toxinele.
– Consuma zilnic alimente bogate in probiotice – iaurt, chefir, alimente fermentate (varza murata, castraveti murati in sare, fara otet etc); vei scapa de balonare, de problemele de digestie si vei avea o stare generala de sanatate buna.
– Consuma mai multe legume si fructe pentru aportul benefic pe care il aduc fibrele tranzitului intestinal si efortului de slabire.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: