Cum iti revii dupa sarbatori, alimente indicate

seminte de chia cu chefir facute chiar in aceasta dimineata

Ne propunem planuri marete pentru anul care incepe, dar ne trezim dupa sarbatorile de iarna obositi, fara energie, nostalgici si cam lipsiti de dorinta de a fi activi.
Pregatirile, alergatura, stresul ca totul sa iasa bine, mesele abundente, somnul insuficient, acum se fac simtite din plin. Nu e o problema grava; iti vei recapata repede forma si energia urmand cateva sfaturi:


– Plimba-te

Dupa ore bune petrecute pe scaun, la masa, si la televizor, nu poti da fuga la sala de forta. Dar plimbarile in aer liber vor fi un balsam pentru starea ta generala. Aerul rece si curat iti va oxigena creierul, peisajul minunat de iarna iti va bucura ochii si sufletul. O ora sau macar o jumatate de ora de plimbare, de doua ori pe zi, iti vor stimula circulatia sangelui, iti vor activa muschii, iti vor elibera hormonii de stres, te vor relaxa si iti vor readuce cheful de viata.

– Intra in programul normal de somn


Sarbatorile, intalnirile cu familia si prietenii ti-au furat multe ore de somn. E timpul sa intri in programul normal de somn, de 7-8 ore. Lipsa somnului iti poate da o stare de agitatie, iritabilitate, dispozitie proasta, slabiciune. Cand dormi bine totul ti se pare mai simplu de rezolvat, iti revine simtul umorului si te simti mai puternic fizic.

– Hidrateaza-te

Hidratarea e la fel de importanta. Apa plata si ceaiuri de plante, nu alcool, nu sucuri carbogazoase. Ceaiul verde e chiar mai eficient decat cafeaua in perioada de dupa sarbatori; este energizant, dar contine mai putina cofeina decat cafeaua, stimuleaza eliminarea toxinelor si amelioreaza eventualele intoxicatii.

– Si nu in ultimul rand, ai grija la dieta

Ai facut ceva excese de sarbatori si era normal sa fie asa. Iti dai seama ca e nevoie acum sa-i inlesnesti ficatului functia de detoxifiere si stomacului functia de digestie; usurandu-le viata, te vei simti si tu in forma. In acelasi timp, ai nevoie de alimente care sa-ti creasca energia. Cele mai bune sunt:

– alimente cu indicele glicemic scazut, care iti elibereaza lent zaharul in sange si iti mentin nivelul de energie ridicat;
– peste gras pentru aportul de acizi grasi omega 3 si vitamina B12;
– legume si fructe pentru aportul de fibre care iti vor regla tranzitul si te vor scapa de balonare;
quinoa si chia – energizante, vitaminizante si mineralizante;
– iaurt pentru aportul de probiotice, vitamine din complexul B si proteine;
– fructe oleaginoase pentru aportul de grasimi sanatoase.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: