Cum iti recapeti forma dupa sarbatori

Dieta usoara si odihna mai multa

branza rosii ceapa

O fi ea frumoasa perioada sarbatorilor de iarna, dar cei mai multi dintre noi iesim din ea secatuiti fizic si psihic peste masura. A luat sfarsit si mini-concediul si vacanta copiilor, asa ca trebuie sa ne regrupam urgent pentru a face fata activitatilor zilnice obisnuite.


Putem depasi mai usor perioada de adaptare daca tinem cont de cateva sfaturi de la specialisti:

– O dieta potrivita ne poate ajuta

Magneziul este un mineral important care nu trebuie sa ne lipseasca in zilele acestea. Are, printre altele, rolul de a ajuta digestia, amelioreaza disconfortul de preaplin, balonarea etc si contribuie la eliminarea toxinelor acumulate in ultima perioada. Asa ca treceti pe consum de legume verzi: salata verde, rucola, varza, spanac, migdale, caju, seminte de floarea soarelui, nuci braziliene etc.


Seleniul este un mineral care are si proprietatea de a ne imbunatati starea de spirit deteriorata de oboseala. Consumati alune braziliene, cereale integrale, ciuperci, peste gras.

Hidratarea din belsug alunga oboseala, specialistii sustin ca lipsa de apa incetineste metabolismul si instaleaza o stare de apatie. Apa plata, ceaiurile de plante sau ceaiul verde, neindulcite cu zahar rafinat, dar la care se poate adauga o lingurita de miere, sunt cele mai bune remedii; excluse sunt bauturile alcoolice si sucurile din comert.

Ciocolata neagra este un remediu bun pentru un plus de energie si pentru o stare de spirit buna, dar nu exagerati cu cantitatile.

Vitamina C – un revigorant de nadejde: portocale, grapefruit, mandarine etc, intaresc sistemul imunitar prin proprietatile antivirale si antibacteriene si ne fac mai rezistenti in fata racelilor si gripelor, care ne dau tarcoale in anotimpul rece si pe care le putem contacta usor din cauza slabiciunii organismului.

– Odihna cat se poate si plimbari in aer curat

Plimbarile in aer liber ne vor ajuta sa ne oxigenam organismul si sa avem un somn odihnitor. Sunt necesare minim 8 ore de somn, deci incercati sa va organizati programul in asa fel incat sa mergeti la culcare in jurul orei 22. Relaxati-va inainte de culcare; ocoliti ecranul laptopului sau al televizorului si mancati cat mai usor seara pentru ca stomacul, deja obosit, sa aiba si el o perioada de odihna.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: