Cum iti poti mentine greutatea dupa ce slabesti

Cum sa nu te ingrasi la loc dupa o cura

omleta cu de toate

Daca ai urmat o dieta si ai slabit nu inseamna ca te poti intoarce la regimul de viata pe care il aveai inainte si care te-a ingrasat. Trebuie sa fii foarte constient ca mentinerea greutatii normale este etapa urmatoare, etapa mai grea si de lunga durata.


Asta inseamna ca trebuie sa treci la un mod de viata sanatos din care sa elimini toate obiceiurile proaste care au dus la acumularea de grasime si de kilograme in plus.

Altfel, in cel mai bun caz, vei pune la loc foarte repede kilogramele pierdute cu efort in timpul dietei sau, mai rau, inca ceva in plus, adica isi va face aparitia temutul efect yo-yo.

Ce trebuie sa faci pentru a-ti mentine greutatea dupa ce ai slabit


– Elimina din dieta zilnica sau restrange cat mai mult posibil consumul de alimente despre care stiai ca nu sunt sanatoase, dar le consumai inainte de cura de slabire si care au dus la acumularea de kilograme. De exemplu elimina produsele junk food, elimina sucurile carbogazoase sau orice alte sucuri din comert, elimina produsele din faina alba, micsoreaza consumul de grasimi saturate si produse procesate.

– Respecta programul de masa. Un program haotic, mesele sarite, rontaitul continuu cu care speri sa iti amagesti foamea, nu te vor ajuta. Daca nu vei respecta mesele si eventual gustarile dintre mese, vei ajunge sa mananci mai mult, mai repede si sa nu mai poti controla numarul de calorii consumate zilnic.

– Micsoreaza portiile de mancare. Important este sa nu te ridici niciodata cu stomacul plin de la masa. Pentru asta incearca gasesti o metoda care sa ti se potriveasca pentru a reduce portiile de mancare: bea apa cu o jumatate de ora inainte de masa, nu termina tot ce ai in farfurie daca simti ca te-ai saturat, foloseste farfurii mai mici, incepe masa cu o salata sau cu o supa si vei manca mai putin din urmatoarele preparate, nu manca mecanic in timp ce te ocupi si de altceva, nu manca daca esti nervos sau stresat, nu te grabi, mesteca incet si vei manca mai putin, umbla la raportul legume – carne si mareste cantitatea de legume din farfurie pentru aportul mai mare de fibre care iti asigura mai repede starea de satietate.

– Evita sa mananci prea des la restaurant. Gateste cat mai simplu si foloseste pe cat posibil ingrediente proaspete si naturale. Numai acasa poti fi sigur ca mancarea nu contine prea multe grasimi saturate, ca ai folosit ulei de masline in loc de alte uleiuri vegetale, ca nu ai adaosuri care te pot ingrasa: zahar, faina alba, prea multa sare etc.

– Pleaca satul la cumparaturi si cu lista in buzunar. Nu intra flamand in supermarket sa faci cumparaturile; vei umple cosul cu toate prostioarele la care vei pofti. Mergi satul si nu fara o lista pregatita de acasa, pentru a evita ispitele provocate de plimbarea printre rafturi.

– Hidrateaza-te. Bea un pahar de apa cand simti senzatia de foame si consideri ca nu a sosit timpul de masa. E posibil sa-ti fie doar sete, si oricum e bine sa bei apa inainte de masa pentru a reduce portia de mancare.

– Fa-ti din cantar un prieten. Tine cantarul aproape, dar nu te cantari mai des de o data pe saptamana; diferentele de la o zi la alta nu sunt semnificative, dar daca in interval de o saptamana ai adaugat la greutatea ta corporala 1 kg, e timpul sa treci la masuri mai drastice, nu la o alta cura de slabire, ci la reducerea numarului de calorii asimilate zilnic.

– Nu fii sedentar. In lupta cu kilogramele dieta poate primi un sprijin important prin practicarea sportului; impreuna au sorti mai mari de izbanda. Asociaza dieta cu miscarea fizica si masa musculara astfel intretinuta si tonifiata, va contribui si ea la arderea caloriilor, ajutandu-te sa te pastrezi in limitele greutatii normale.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: