Cum iti pastrezi greutatea cand depasesti 35 de ani

Cum ne mentinem de la o varsta

sport grasomega pe plaja

Daca faci parte dintre norocosii care s-au mentinut la o greutate ideala fara nici un fel de efort pana in jurul varstei de 35-40 de ani, afla ca de acum incolo nu mai e acelasi lucru. Metabolismul da semne de oboseala, masa musculara incepe sa scada, ambele ducand la incetinirea arderilor si vei observa ca incep sa apara sunculitele pe abdomen, pe solduri si asa mai departe. Credeai ca-ti poti pastra stilul de viata, dar uite ca nu-i asa.


Ce masuri ar trebui sa iei pentru a-ti pastra greutatea si forma maxima

– Nu aluneca in cercul vicios al dietelor de slabire

Daca recurgi la diete stricte de slabire intri intr-un cerc vicios. Urmezi o dieta, slabesti cateva kilograme, te multumesti cu asta si dupa ce revii la stilul vechi de viata, cu care erai obisnuit ai surpriza sa iei in greutate mai rapid decat inainte.


Ce faci? Nu amana sa faci unele schimbari in dieta pana nu acumulezi prea multe kilograme, pentru ca vor fi mult mai greu de dat jos.
Micsoreaza numarul de calorii consumate zilnic, dar ai grija si de calitatea lor: proteine slabe, carbohidrati complecsi, mai putine grasimi saturate, mai multe grasimi nesaturate. Concret: carne slaba de pui si de curcan – mai rar carne rosie si carne procesata, fructe si legume – mai rar produse dulci rafinate cu zahar si faina alba, ulei de masline, peste, seminte, fructe oleaginoase – mai rar unt, smantana branzeturi grase, alimente fast-food.

– Nu sari peste mese, micsoreaza portiile

Infometarea nu este solutia sa te mentii la greutate sau sa slabesti, micsorarea portiilor, da. Ai sarit azi o masa, maine alta, organismul tau intelege situatia si incepe sa arda caloriile cu economie, formand depozite. Cu atat mai mult incepand dupa varsta de 40 de ani trebuie sa-ti faci un program de masa pe care sa-l respecti. Solutia este sa micsorezi portiile consumate la o masa. Numarul de calorii va fi oricum mai mic, daca respecti primul punct.

– Mai multe vitamine si minerale

Fii mai atent la vitaminele si mineralele de care organismul tau are mai multa nevoie decat inainte.
Vitamina B12 pentru o circulatie buna a sangelui si pentru functionarea sanatoasa a creierului, vitamina D pentru asimilarea calciului, prevenirea obezitatii, sanatatea pielii.
Calciu si magneziu pentru sanatatea inimii si a oaselor, pentru masa musculara forte, potasiu pentru mentinerea tensiunii arteriale in limite normale.

– Miscare fizica

Daca ai facut sport pana acum, nu te opri. Daca nu ai facut, ar fi cazul sa incepi sa faci. Nu numai pentru a slabi, cat si pentru a-ti mentine sanatatea. Articulatiile, inima, creierul, tot corpul are nevoie de miscare fizica. Mersul pe jos, dansul, ciclismul, inotul, alergarea, drumetiile etc te ajuta nu numai fizic, ci si psihic.

– Mai multa odihna

Trebuie sa intelegi ca a cam trecut vremea cand puteai sa pierzi ore bune din noapte cu prietenii. Somnul insuficient va cantari din ce in ce mai mult in aspectul tau general. Lipsa de odihna iti mareste apetitul, poftele pentru alimente nesanatoase, iti adauga kilograme la greutate, se vede in aspectul pielii, in numarul ridurilor, apar cearcanele si pungile de sub ochi, te face sa te simti din ce in ce mai obosit.

– Hidrateaza-te

Consuma apa. Vei ajuta organismul sa ramana hidratat, mai detoxifiat, metabolismul va fi mai activ, arderile de calorii mai intense, pielea ta nu va capata aspectul imbatranit de timpuriu. Pastreaza obiceiul de a bea un pahar de apa inainte de masa.

– Nu ocoli medicul

Mergi mai des pe la medicul de familie, fa-ti analize mai des. Cresterea fara motiv in greutate poate avea o cauza de sanatate.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: