Cum iti cureti colonul dupa abuzurile alimentare de sarbatori

varza murata

Iti dai seama cat a avut de munca din cauza abuzurilor alimentare din perioada sarbatorilor colonul tau? Colonul (intestinul gros) face parte din aparatul digestiv, contribuie la functionarea normala a digestiei si este principalul raspunzator de eliminarea deseurilor toxice din organism.

Un colon sanatos si curat iti asigura o stare generala buna de sanatate. Cand nu-i creezi conditii sa functioneze bine, procesarea alimentelor si eliminarea deseurilor nu mai functioneaza normal. Pot aparea constipatia cu balonare si disconfort, diareea cu deshidratare, slabiciune musculara, dezechilibre electrolitice, cat si alte afectiuni mult mai grave.

Chiar daca stie foarte bine ce are de facut, iti poti ajuta colonul, mai precis flora bacteriana care il populeaza, cu anumite alimente, capabile sa stimuleze activitatea bacteriilor bune si sa diminueze daunele produse de bacteriile rele.

Ajusteaza-ti dieta cu cele mai eficiente alimente care iti curata colonul

– Semintele de chia:

Semintele de chia sunt unul dintre cele mai bogate alimente in fibre, atat solubile cat si insolubile, fibrele fiind cele mai bune prietene ale tranzitului si ale sistemului digestiv. La fibre se adauga si acizii grasi omega 3, antiinflamatori, benefici in optimizarea digestiei si reducerea posibilitatii de aparitie a inflamatiilor.
In plus, sunt un adevarat izvor de energie datorita proteinelor, vitaminelor si mineralelor pe care le contin.
Si mai au un mare plus: mentin starea de satietate si te ajuta sa scapi in mod sanatos de surplusul de greutate castigat in perioada sarbatorilor.

– Merele:

Merele sunt un remediu natural foarte eficient pentru curatarea colonului si foarte ieftin. Contin un procent generos de pectina, un gen de fibra foarte importanta pentru mentinerea sanatatii intestinale. Pectina amelioreaza simptomele colonului iritabil si a altor afectiuni ale intestinelor.
Alte fructe bogate in pectina sunt portocalele, piersicile, caisele, iar morcovii, rosiile, cartofii, mazarea sunt pe primele locuri in categoria legumelor.

– Avocado:

Avocado, pe langa bogatia de fibre solubile si insolubile, contine nutrienti sanatosi – grasimi mononesaturate, vitamine, minerale, este usor de digerat, antibacterian si are efect de ameliorare a afectiunilor colonului si de stimulare a eliminarii deseurilor din intestine. Consumul moderat, dar regulat de avocado te poate proteja de aparitia cancerului de colon, boala frecventa a epocii moderne pe care o traim, bogata in produse alimentare procesate industrial.

– Multe lichide:

Apa plata, ceaiurile naturale de plante, sucurile proaspete de fructe si legume, telina fiind una dintre cele mai eficiente, sunt lichidele pe care trebuie sa le consumi in cantitati mai mari decat in mod normal, in urma abuzurilor alimentare, pentru curatarea colonului.

– Probiotice:

Iaurtul, chefirul, varza murata, castravetii murati – sunt alimente care contin probiotice, bacterii bune care regleaza echilibrul bacteriilor ce formeaza florea intestinala, de care depinde sanatatea digestiva.

– Legume cu frunze verzi:

Clorofila din legumele verzi impiedica dezvoltarea bacteriilor rele, regenereaza mucoasele intestinelor si le curata de deseurile depuse.

Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: