Cum e mai bine sa faci antrenamente? Pe nemancate, dimineata?

Mananc inainte de sport / antrenament?

sfaturi alimentatie sport sanatate

Buna ziua! Sunt Silviu si m-am hotarat, de data asta pe bune, ca nu e prima incercare, sa dau jos ceva grasime, de pe abdomen in special. M-am inscris la sala, am fost deja de 3 ori.


Dar va intreb: cum e mai bine sa mergi dimineata la antrenament, pe mancate sau pe nemancate? Unii zic ca rezultatele sunt mai rapide daca nu mananci inainte. Eu am observat pe pielea mea ca nu prea am randament la exercitii daca mananc. Ce ziceti?

Intrebare de la Silviu, pe adresa redactiei: Cum e mai bine sa faci antrenamente? Pe nemancate, dimineata?


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

5 Comentarii la Cum e mai bine sa faci antrenamente? Pe nemancate, dimineata?

  1. Salut, Silviu. Iti spun cum fac eu. Dar cred ca depinde de fiecare, cum simte ca e mai ok.
    Dimineata mananc cateva fructe. Doua portocale sau o banana, alta data mere. Si dupa vreo jumatate de ora sau o ora ma apuc de sport. Simt ca am energie mai multa.

  2. bobi // June 17, 2017 // Reply

    Salut!
    Eu mananc inainte de antrenamentele de dimineata, mananc in special proteine, ou, carne, pt ca e normal sa ai energie pe durata exercitiilor. Pe de alta parte am colegi de sala care spun ca au fost sfatuiti sa lungeasca postul nocturn, daca vor sa slabeasca sisa nu manance nimic inainte de programul de sala, in afara de apa. Eu totusi ma simt bine asa, am si citit si majoritatea specialistilor spun ca nu ajuta arderea caloriilor mai repede faptul ca nu mananci dimineata, inainte de antrenamente, altii spun ca daca nu mananci dimineata vei manca mai mult in restul zilei. parerile sunt impartite si e normal, fiecare organism are ritmul si metabolismul lui, e vorba de insulina si alte chestii. ar trebui sa te studiezi si iti vei da seama cum e mai bine.

  3. Madalina // June 17, 2017 // Reply

    eu nu ma iau dupa ce spun specialistii, mai ales vazandu-i cum se contrazic…
    aleg sa-mi respect organismul si sa-i dau ce are nevoie, inclusiv timp de digestie dupa masa.
    cum spunea si grasomega, un fruct ceva care sa ridice glicemia ar cam fi solutia optima. nu poti merge lesinat si fara vlaga la o ora de miscare.
    pe de alta parte, sa mananci mai consistent implica timp de digestie, iar sa mergi cu mancarea nedigerata la sala devine complicat, mai ales daca nu te rezumi la o simpla alergare pe banda, ci la ridicari de greutati si alte cele.
    toate lucrurile la timpul lor, as zice. corpul stie ce are de facut, mult mai bine decat noi.

  4. da. daca mananc prea consistent dimineata nu mai am niciun chef sa mai fac sport vreo doua ore :)))
    dar nici pe burta goala nu prea am tragere

  5. mihu // June 25, 2017 // Reply

    Important e sa mananci dupa antrenamente, altfel iti mananca organismul din masa musculara

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: