Combinatii de alimente care ne ajuta sa slabim – partea a 2-a

cum combinam alimentele - 2

cereale

Apelati la aceste 5 trucuri simple pentru a scapa de kilogramele in plus fara sa va chinuiti prin infometare si sa va privati organismul de nutrientii necesari:


1. Incepeti ziua cu o combinatie intre iaurt si cereale integrale (grau, orz, ovaz). Veti simti beneficiile acestei combinatii in decursul intregii zile: iaurtul contine probiotice care au grija de sanatatea aparatului digestiv, cerealele integrale sunt lipsite de grasimi, dar vitaminele, mineralele si fibrele prezente in cantitate mare, ne regleaza digestia, sunt satioase si ne aduc un aport de nutrienti care ne va tine tonusul ridicat si ne va taia poftele de alimente nesanatoase.

2. Adaugati cateva felii de avocado la sandwich-ul pentru birou pe care se recomanda sa-l pregatiti acasa; cele cumparate contin sare multa, maioneze, chiar zahar, aditivi care va ingrasa si nici nu sunt sanatoase.

Avocado contine grasimi sanatoase benefice sanatatii, care ne dau senzatia de satietate si ne face mai putin pofticiosi la mesele urmatoare ale zilei. Si mai are o proprietate care ne ajuta sa slabim: contine foarte putina fructoza – carbohidrat care, conform specialistilor nutritionisti, contribuie la marirea numarului de kilograme.


3. Adaugati la masa de pranz 3-4 linguri de fasole boabe. Fasolea boabe este bogata in fibre, proteine, magneziu, fier, acid folic. Contine fibre si ajuta digestia, ajuta detoxifierea organismului, prevenind constipatia.

De ce ne ajuta sa slabim: este satioasa, are indice glicemic scazut, fapt pentru care controleaza nivelul de zahar din sange si senzatia de foame.

4. Nu exagerati, dar consumati ardei iute in diverse combinatii cu alte alimente. Ardeiul iute contine capsaicina, compusul care ii da gustul picant si despre care specialistii in nutritie sustin ca accelereaza metabolismul si grabeste arderea grasimilor.
Unele studii merg mai departe cu afirmatiile, sustinand ca ardeiul iute ar putea ajuta la distrugerea celulelor de grasime si la blocarea activitatii enzimelor care se ocupa cu acumularea de grasimi in organism.

5. Apa, aliat de nadejde. Este un aliat de nadejde apa, dar specialistii ne spun ca trebuie sa stim cand sa o bem: 1-2 pahare cu 30 de minute inainte de masa ne fac bine pentru ca vom manca mai putine alimente in timpul mesei.

Dupa masa nu trebuie sa bem apa decat la interval de cel putin o ora. Explicatia: pentru a nu dizolva sucul gastric, cel care sustine digestia.

Teoria zice ca astfel vom slabi mai usor si ne vom bucura de mai multa energie.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: