Ciclismul – exercitiu cu beneficii multiple

mersul pe bicicleta

bicicleta dama

Ciclismul este un exercitiu cardio cu beneficii importante nu numai pentru scaderea in greutate, ci si pentru sanatatea fizica si psihica. Este un sport placut, care in acelasi timp, iti pune in miscare sangele si mare parte din muschii picioarelor, bratelor, umerilor, spatelui, pieptului. Se poate practica din copilarie pana la varste inaintate. Milioane de oameni au inteles importanta acestui gen de miscare fizica si il practica din placere si constienti de avantajele pe care le are in mentinerea unui tonus ridicat.


150 de minute pe saptamana de plimbare cu bicicleta sau 75 de minute de ciclism intens sunt un minim cu urmari pozitive importante pentru starea ta generala.

– Sanatate cardiovasculara

Inima si vasele de sange beneficiaza de mersul rgulat pe bicicleta, ciclismul fiind un sport aerobic. Tensiunea arteriala se mentine in limite normale, nivelul de colesterol, la fel, muschiul inimii se relaxeaza, circulatia sangelui se imbunatateste, iar riscul de boli cardiace si de atac vascular cerebral scade considerabil.


– Scaderea in greutate

Ca orice alta activitate aerobica, ciclismul ridica ritmul cardiac si nevoia de oxigen a organismului. In plus pune in miscare mitocondriile, componente ale celulelor care produc energie prin arderea grasimilor. Bicicleta te ajuta sa arzi grasimi atat in timpul plimbarilor mai lente dar de lunga durata, cat si in timpul sprinturilor pe distante scurte.
Scaderea in greutate este stimulata si prin imbunatatirea digestiei si accelerarea metabolismului – doi factori importanti pentru reusite sigure si de lunga durata.

– Intarirea sistemului muscular si marirea rezistentei la efort

Muschii sunt pusi la treaba in mod serios, dar nu agresiv, practicarea zilnica a ciclismului ii formeaza, ii tonifica si le mareste rezistenta, fara sa puna presiune mare pe articulatii.

– Intarirea sistemului imunitar

Miscarea in aer liber asigura o mai buna oxigenare a organismului; plamanii au de castigat si intreg sistemul imunitar devine mai rezistent la virusuri, bacterii, la gripe, raceli sau alergii sezoniere.

– Scade riscul de depresie

Mersul pe bicicleta este un sport care se poate practica in echipa si in locuri minunate pe care ti le ofera natura. Este un prilej de socializare, de petrecere a timpului liber in conditii relaxante si un prilej de a-ti reincarca bateriile si de a uita de stresul orasului. In plus, oboseala fizica placuta, provocata de miscare si aerul curat iti vor asigura somnul odihnitor de care ai nevoie pentru starea de bine care iti face viata mai frumoasa.

Aici poti gasi o bicicleta care mie imi place mult :)
https://www.emag.ro/bicicleta-dama-dhs-kreativ-2812-turcoaz-2182812281/pd/DW9GBDBBM/


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: