Cele mai eficiente alimente in eforturile de slabire

salata cu proteine fasole si ciuperci

Doua persoane pot raspunde in mod diferit la aceeasi dieta de slabire: X pierde rapid kilogramele, Y se poate chinui fara sa obtina nici pe departe rezultate multumitoare. Asta se datoreaza multor motive. Ti-l prezint pe primul care imi vine in minte:


Poate ca X avea un program haotic de masa: nu manca dimineata, rontaia cate ceva pe tot parcursul zilei, la serviciu, sa-si pacaleasca foamea si mai manca o data, pe saturate, seara. Dieta de slabire a venit cu un orar riguros de masa, care in cazul lui, a cantarit greu in pierderea de kilograme.
Totusi este un fapt recunoscut in mediile de specialitate ca unele alimente sunt mai eficiente decat altele in eforturile de slabire, datorita unor proprietati care micsoreaza pofta de mancare.
In general sunt asociate cu pierderea in greutate legumele, fructele, fructele oleaginoase, cerealele integrale si iaurtul, pentru continutul bogat de fibre, grasimi sanatoase, proteine si probiotice.

In special, iata care sunt aceste alimente:

– Ouale


Consumate la micul dejun, ouale pot reduce apetitul in restul zilei. In urma consumului de oua se produce o scadere a nivelului de zahar, cat si a nivelurilor de insulina si grelina.

– Fulgii de ovaz

Un mic dejun constand din fulgi de ovaz, iti da o stare mai buna si mai de durata de satietate fata de un mic dejun la care ai mancat cereale obisnuite. Fulgii de ovaz sunt o sursa mai buna de proteine si fibre. In plus, contin mai putin zahar si beta-glucan, fibra solubila, dusman al celulelor de grasime.

– Leguminoase

Fasolea, mazarea, lintea, nautul fac parte din familia leguminoaselor. Sursa bogata de proteine si fibre solubile, leguminoasele incetinesc absorbtia si mentin senzatia de satietate; au o mare eficienta in lupta cu kilogramele.

– Nucile

Nucile, fara sa depasesti o cantitate de 50 grame pe zi te ajuta sa scazi in greutate, sa-ti subtiezi talia, sa-ti reduci nivelul de colesterol si trigliceride si nevelul de zahar din sange. Proteinele, fibrele, dar si grasimile sanatoase (acizi grasi omega 3 si omega 9) pe care le contin nucile si alte fructe cu coaja lemnoasa (migdale, nuci de Brazilia etc), sunt compusii care te ajuta sa slabesti si apoi sa-ti mentii greutatea pe termen lung.

– Avocado

Avocado este un aliment eficient in efortul de slabire si mentinere a greutatii datorita fibrelor si grasimilor mononesaturate. Fibrele solubile din avocado regleaza glicemia si micsoreaza rezistenta organismului la insulina. Un consum constant de avocado poate reduce riscul aparitiei sindromului metabolic.

– Fructele de padure

Fructele de padure, afine, mure, smeura, sunt asociate in multe diete cu scaderea in greutate datorita continutului bogat de fibre si continutului slab de calorii si de zaharuri.

– Legumele crucifere

Fibrele existente in cantitate mare, cat si numarul mic de calorii pe care il au legumele crucifere: varza, conopida, broccoli, varza de Bruxelles, le recomanda ca eficiente in procesul de slabire, cat si in cel de mentinere a greutatii.

Sursa: www.medicalnewstoday.com


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: