Cele mai bune alimente pentru cresterea masei musculare

ce mananci pentru muschi, de unde iei proteinele

quinoa cu oua fierte

Un corp atletic, cu masa musculara bine definita, este intotdeauna admirat si poate chiar invidiat de multi dintre noi. Si totusi nu este chiar atat de greu de obtinut. Sportul, de unul singur, nu-ti poate garanta muschi de invidiat, ci numai asociat cu o dieta adecvata pe care trebuie sa o adopti si cu care trebuie sa ramai prieten pe viata.


Cu varsta, musculatura isi pierde din volum si din forta si asta atrage dupa sine cresterea in greutate, masa musculara fiind tesut activ, care arde grasimi.

Afla care sunt cele mai bune alimente pentru dezvoltarea si mentinerea musculaturii:

– Somonul salbatic este alimentul care combina proteinele (peste 20 de grame/100 grame) cu acizii grasi omega 3, combinatie care este una de succes nu numai in dezvoltarea masei musculare, ci si in accelerarea metabolismului, ceea ce ajuta ca rezultatele sa apara mai repede.
La fel de bun este si macroul sau tonul.


– Cartofii dulci sunt o importanta sursa de antocianine si sporamine – antioxidanti cu efect antiinflamator la nivel de tesuturi, contin minerale cu rol important in procesele metabolice: calciu, magneziu, fier, zinc, numerose vitamine: A, B-uri, C, D, K, amiloza, compus care reduce nivelul de glucoza din sange. Cartofii dulci contin si carbohidrati – sursa de energie pentru ca tu sa poti duce la bun sfarsit antrenamentele la sala.

– Ouale sunt una dintre cele mai bune si la indemana surse de proteina – 1 ou iti aduce un aport de 8-10 grame de proteina completa si de calitate. In plus, vitaminele, zincul, calciul pozitioneaza oul in fruntea listei cu cele mai bune alimente pentru muschi. Daca nu ai probleme cu ficatul poti manca linistit unul, doua, chiar si trei oua pe zi, altfel, trebuie sa te rezumi la 4-5 oua pe saptamana.

Ananasul iti aduce un aport considerabil de bromelaina, compus care are proprietati antiinflamatoare. Bromelaina este un cumul de enzime digestive foarte importante pentru sanatatea intestinelor, in primul rand, dar se pare ca are si puterea de a reduce inflamatiile musculare, ceea ce recomanda ananasul ca un aliment foarte potrivit pentru o gustare dupa antrenamente. Bromelaina participa si la metabolismul grasimilor, fapt ce grabeste scaderea in greutate.

Migdalele sunt atat o sursa bogata de proteine (21-22 grame la 100 grame de migdale), cat si o sursa bogata de vitamina E – antioxidant forte care te va scuti de neplacerile recuperarii greoaie de dupa antrenamente.

Quinoa este alimentul care contine toti aminoacizii esentiali, lizina in special, proteina care stimuleaza cresterea si refacerea tesuturilor. Quinoa este in acelasi timp o sursa bogata de calciu, magneziu, potasiu, fibre dar si energie – contine carbohidrati.

– Carnea este o alta sursa de proteine necesare cresterii masei musculare; iti sugerez sa alegi mai des carnea de curcan, cea mai potrivita unei diete sanatoase, fiind mai saraca in grasimi saturate si colesterol decat carnea rosie.

– Apa este la fel de importanta pentru muschi ca si pentru intreg organismul. Muschii au in structura lor circa 80% apa, motiv pentru care trebuie sa iti asiguri continuu hidratarea cu circa doi litri de lichide pe zi, cel mai potrivit lichid fiind apa; micsorezi astfel riscul de a te trezi inainte de vreme cu pielea curgand de pe tine: apa este un bun tonifiant.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: