Ce putem manca seara daca vrem sa slabim

Ce mananci serile ca sa nu te ingrasi

sparanghel gatit

Se stie ca masa de seara are o pondere grea in fluctuatiile de greutate. Unii specialisti recomanda ca, pentru a nu ne ingrasa (daca tinem o dieta sau nu), ultima masa sa fie servita la ora 18, altii nu mai tarziu de ora 20, iar altii – mai severi, spun ca daca vrem sa slabim ultima masa a zilei trebuie sa fie luata la ora 15. Totusi, parerea majoritatii este ca nu conteaza atat ora, cat cantitatea si calitatea alimentelor pe care le consumam.

Iata ce recomanda acestia sa mancam seara, pentru a ne mentine greutatea sau pentru a slabi, oricare ar fi dieta pe care o tinem.

– Salate din legume verzi cu ulei de masline

Varza, spanacul, salata verde, guliile, rucola etc, pe langa fibre contin clorofila, compus care mentine sanatatea aparatului digestiv, contribuie la detoxifierea organismului, combate retentia de apa si impreuna cu fibrele, ne ajuta sa scapam de kilogramele in plus.

Cat despre uleiul de masline, specialistii sustin ca este un aliat de nadejde al celor care vor sa slabeasca. Uleiul de masline stimuleaza productia de serotonina, care printre altele regleaza starea de satietate si tine sub control pofta de mancare.

– Sparanghelul

Sparanghelul este o leguma care nu contine deloc grasimi, este saraca in calorii, iar cantitatea mare de fibre obliga organismul sa intensifice arderile si sa consume mai mult pentru a o digera. Este si motivul pentru care sparanghelul este recomandat sistematic in curele de slabire.

– Rosiile

Stim cu totii ca rosiile sunt un aliment sanatos, bogat in vitamine (A, C, K), minerale (potasiu, magneziu, fofor, cupru) si fibre. Stim deasemenea ca rosiile contin si multa apa, care ne completeaza hidratarea organismului.

In plus consumul de rosii stimuleaza productia leptinei, hormon cu rol important in stabilirea greutatii corpului nostru, pentru ca el anunta creierul in momentul cand considera ca am mancat destul cat sa ne saturam. Medicii considera ca rezistenta organismului la leptina este o cauza importanta a tulburarilor metabolismului si a cresterii in greutate, inclusiv a obezitatii.

– Castravetii

Castravetii, cu un continut bogat de apa, vitamine si saruri minerale, sunt un aliment cu proprietati importante in hidratarea, detoxifierea, imbunatatirea digestiei prin scaderea nivelului de aciditate si in scaderea poftei de mancare.
Daca veti asezona salata de castraveti cu putin ulei de masline si cu otet de mere (si el un luptator cu kilogramele in plus), efectul va fi amplificat.

– Anghinarea

Anghinarea este unul dintre alimentele de baza ale dietei mediteraneene. Din pacate la noi, anghinarea este aproape inexistenta din diete. Beneficiile consumului de anghinare sunt importante pentru sanatate: contribuie la sanatatea ficatului, a aparatului digestiv, a sistemului osos, controleaza nivelul de glicemie din sange, tensiunea arteriala etc. Este saraca in calorii si una dintre cele mai bogate legume in fibre, ceea ce o clasifica printre alimentele cu rol principal in scaderea numarului de kilograme.

Iata ce mai poti manca seara tarziu fara sa te ingrasi.

Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: