Ce greseli te pot impiedica sa slabesti

tii dieta dar nu scapi de kilograme?

prajitura negresa

Ti s-a intamplat sa nu slabesti cu toate ca urmezi o dieta si faci sport? Poate si pe tine te impiedica sa pierzi kilogramele una dintre aceste greseli:


– Nu ai luat in calcul indicele glicemic al alimentelor

Sunt alimente care dupa ce sunt consumate ridica brusc nivelul de zahar din sange, provocand ca urmare, o crestere la fel de rapida a nivelului de insulina. Aceste alimente au un indice glicemic ridicat, iar nivelul crescut de insulina provoaca pofta de mancare. Cand vrei sa slabesti consuma alimente cu indice glicemic scazut.

– Te simti vinovat cand iti satisfaci o pofta culinara


Sentimentul de vina pe care il resimti si reprosurile pe care ti le faci cand ti se pare ca ai consumat un aliment asa-zis nesanatos, iti creaza o stare de stres. Stresul iti creste nivelul de grelina, hormon care transmite creierului senzatia de foame, motiv pentru care vei simti nevoia sa mananci din nou la scurta vreme.
Mananca ce iti place, dar nu oricat. Cu cat iti vei refuza un aliment, cu atat mai mult vei fi obsedat de el si vei ajunge sa mananci mai mult decat ai fi facut-o de la inceput.

– Estimezi gresit caloriile arse in timpul practicarii sportului

Este adevarat ca atunci cand practici sport ai nevoie de energie si de un plus de calorii in dieta. Dar daca supraestimezi caloriile arse in timpul antrenamentelor, poti depasi consumul zilnic de calorii si in timp surplusul se depune sub forma de grasime.

– Nu mananci grasimi

Din dorinta de a slabi ai redus spre zero consumul de grasimi. Grasimile sunt insa satioase, tin mai mult timp de foame, digerarea lor necesitand un timp mai indelungat. Dar nu toate sunt bune. Nu mai consuma grasimi saturate si trans; consuma grasimi nesaturate, care te vor proteja de boli cardiovasculare si alte boli grave si care chiar iti vor stimula pierderea de kilograme.
In lipsa grasimilor din organism nu vei putea asimila vitamina D, a carei carenta poate provoca obezitatea.

– Neglijezi substantele obezogene

In afara de dieta, sedentarism, stres si alti factori de care depinde greutatea noastra corporala, exista si alte motive ale cresterii in greutate. Folosirea pe scara larga a pesticidelor este unul dintre ele. Consumul de fructe este sanatos. Cu toate ca se zice ca fructoza ingrasa, adevaratul motiv se pare ca ar fi existenta pesticidelor si altor chimicale cu care sunt tratate si care sunt considerate substante obezogene. Spala fructele si legumele sub jet de apa timp de 5-10 minute sau tine-le in apa cu otet timp de 5 minute, asta este recomandarea specialistilor.

– Faci alegeri gresite pentru micul dejun

Daca obisnuiesti sa iei micul dejun, alege sa consumi alimente solide cu continut mare de proteine. O masa solida iti va mentine starea de satietate pentru mai mult timp decat o masa lichida si astfel vei putea ocoli eventuale gustari nesanatoase la serviciu, gen covrigi, biscuiti, napolitane etc.
Ideale pentru un mic dejun care sa te ajute sa slabesti sunt ouale. Doua oua fierte nu depasesc 100 de grame si nu-ti aduc decat 150 de calorii si numai 1 gram de carbohidrati. In plus contin proteine si toate vitaminele de care organismul tau are nevoie in afara de vitamina C.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: