Ce alimente imi reduc pofta de mancare si ma ajuta sa slabesc

m-am ingrasat - exercitii cardio sa slabesc

Stiu foarte bine ca daca vreau sa slabesc trebuie sa mananc mai putin. Dar stiu in acelasi timp ca nu trebuie sa fac foamea. Ma pot infometa una, doua, trei zile, dar asta nu e un mod de viata. Ajung sa fluctuez perioade de infometare cu perioade de supraalimentare si sa-mi pun sanatatea in pericol. Cat despre slabit, nici vorba, kilogramele pierdute vin inapoi in surplus.


Nu m-as atinge de pastile care suprima pofta de mancare pentru nimic in lume: nu sunt naturale si pot avea efecte negative grave, in timp, la care nici nu te gandesti. Poate chiar mai grave decat dietele de slabire.

Ce solutie adopt? Imi imbogatesc dieta cu alimente care imi prelungesc starea de satietate chiar si cu un consum redus de calorii, alimente care sunt bogate in nutrientii necesari starii mele optime de sanatate si care, in cantitate mai mica fiind, ma ajuta sa slabesc sau sa-mi mentin greutatea.

Care sunt alimentele care ma ajuta sa slabesc


– Alimente bogate in proteine:

De departe, proteinele sunt cele mai eficiente in a-ti mentine satietatea pentru mai mult timp si a te ajuta sa slabesti. Consum proteine de origine animala – carne de vita, porc, pui, curcan, peste, oua etc, dar fara grasimi. Grasimile din carne sunt in cea mai mare parte grasimi saturate si astea nu sunt prea sanatoase pentru inima si apoi te ingrasa, in special in zona taliei.

Poti consuma si proteine de origine vegetala, eu le alternez cu acestea – fasole, mazare. Nu contin toti aminoacizii, dar au in plus fibre si antioxidanti.
Quinoa e o bogatie de proteine, vitamine si minerale si este foarte sanatoasa si gustoasa – o poti adauga la salate.
Semintele de chia, la fel, sunt unul dintre alimentele cu care iti poti prelungi starea de satietate, fara sa te expui vreunui risc.

– Alimente bogate in grasimi mononesaturate si polinesaturate:

Si grasimile sunt la fel de satioase, dar bineinteles nu trebuie sa faci exces, mai ales cu consumul de grasimi saturate. Eu m-am inspirat din dieta mediteraneana, care desi este o dieta bogata in grasimi, acestea fiind in cea mai mare parte nesaturate, nu te ingrasa si iti asigura o stare optima de sanatate. Le gasesti in uleiul de masline, nuci, seminte, migdale, peste gras, avocado etc.

– Alimente bogate in fibre:

Cel putin jumatate din farfuria mea, pe langa proteine si grasimi, contine legume; au un continut mare de fibre, imi umplu stomacul fara sa ma incarce cu multe calorii, imi mentin sanatatea florei intestinale si imi imbunatatesc tranzitul. Sa nu uitam ca iti aduc si un aport generos de vitamine si minerale. In plus la un volum mare de alimente ai un numar mic de calorii. Te poti inspira din dieta volumetrica.

As mai putea adauga careva simple sfaturi

– incepe masa cu o supa sau o salata, sau cu un pahar de apa – te va ajuta sa mananci mai putin din celelalte feluri de mancare; asta atunci cand stii ca meniul este lung;
– ardeiul de Cayenne, piperul si alte condimente reduc pofta de mancare; nu te sfatuiesc sa exagerezi si nici nu cred ca sunt foarte eficiente;
– redu cantitatea de zahar si daca poti, inlocuieste-l cu miere. Ar fi dovezi stiintifice ca mierea reduce productia de grelina, asa-numitul hormon al foamei;
– elimina cat poti alimentele cu calorii goale.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: