Alimente sanatoase cu zero carbohidrati

carne de vita cu ceapa la cuptor

In ideea ca ai acumulat prea multe kilograme si ti-e greu sa scapi de ele, iti recomand cateva alimente cu continut zero de carbohidrati. Nu vreau sa induc ideea ca trebuie sa-i elimini definitiv din dieta. Doar ca trebuie sa stii sa-i alegi.


Carbohidrati sunt ca si fibrele, cu rol important in scaderea greutatii, pe care le asimilezi din legume si fructe. In schimb, zaharul si produsele fainoase cu zahar adaugat iti pot crea probleme cu colesterolul sau cu glicemia si iti pot pune in pericol sanatatea.

Hai sa vedem care sunt alimentele care nu contin carbohidrati:

– Carnea de vita este in primul rand o sursa importanta de proteine. Apoi contine vitamina B12, zinc, magneziu, acid gras esential linoleic si creatina. Consumul de carne de vita dezvolta masa musculara si stimuleaza arderea grasimior.
Alternative bune ale carnii de vita sunt carnea de miel si carnea de porc slaba. Nici slanina nu e chiar asa de rea, e chiar mai sanatoasa decat uleiul de floarea soarelui, daca o consumi in cantitati decente; contine grasimi nesaturate asemeni uleiului de masline.


– Carnea de curcan contine foarte putine grasimi saturate, in schimb, iti ofera proteine de excelenta calitate. In plus, este bogata in vitamine din complexul B, fier, zinc, potasiu, seleniu. Scade nivelul colesterolului, iti intareste sistemul imunitar si iti imbunatateste calitatea somnului.
O alternativa buna a carnii de curcan este carnea de pui. Daca vrei sa slabesti, sau sa te mentii la greutate, consuma mai des piept si mai rar pulpe, care au mai multa grasime.

– Somonul, pe langa faptul ca nu contine carbohidrati, este o sursa importanta de acizi grasi omega 3, antiinflamatori si cu beneficii considerabile pentru sanatatea cardiovasculara, a creierului, a vederii si articulatiilor.

Uleiul de masline extravirgin, ingredient al dietei mediteraneene, considerat cea mai sanatoasa grasime, foarte bogat in antioxidanti, mentine sub control greutatea corporala, previne diabetul si bolile cardiovasculare.

– Uleiul de cocos, desi contine grasimi saturate, este bogat in acid lauric si alti acizi cu lant mediu, care ii confera proprietati antimicrobiene si antibacteriene.

– Untul a revenit de ceva timp in topul alimentelor sanatoase. Este sursa de vitaminele A si E, cu rol puternic antioxidant, contine colesterol bun si asemeni uleiului de cocos, acizi grasi cu lant mediu, capabili sa lupte impotriva tumorilor canceroase si sa consolideze sistemul imunitar.

– Cafeaua, consumata moderat si fara zahar sau alte adausuri, este un aliment foarte sanatos: combate starile depresive, regleaza functiile ficatului, creste randamentul creierului, scade riscul de Alzheimer, Parkinson sau alte boli neurodegenerative.

– Trebuie sa includ aici ouale, nu au chiar zero carbohidrati, dar nici cu mult in plus, iar calitatile lor nutritionale excelente – putine calorii, proteine de calitate, vitamine si minerale esentiale etc, compenseaza diferenta.

Si pentru ca nu poti elimina radical carbohidratii din alimentatie, nici nu este recomandat, pe langa aceste alimente, poti consuma legume cu continut scazut de carbohidrati si fructe cu procent scazut de zahar. Iti imbogatesc dieta cu vitamine si minerale, dar mai presus de orice, cu fibre.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: