Alimente care te pot ajuta sa pierzi grasimea abdominala

pentru o talie subtire

abdomen plat grasomega 2016

Grasimea abdominala devine extrem de periculoasa atunci cand talia femeii depaseste 90 cm, iar a barbatului, 100 cm. Trebuie neaparat sa scapi de ea, nu numai pentru ca nu arati bine in costum de baie, ci pentru ca te expui unor riscuri foarte grave:


– hipertensiune arteriala;
– atac de cord;
– accident vascular cerebral;
– risc marit de diabet;
– risc marit de cancer;
– afectiuni ale muschilor, articulatiilor, coloanei vertebrale;
– risc marit de boli neurodegenerative;
– deces prematur.

Cum poti scapa de grasimea abdominala:

– controlul dietei si al portiilor;
– cel putin 150 de minute/saptamana miscare usoara – mers pe jos, jogging, plimbari cu bicicleta etc;
– cel putin 75 de minute/saptamana miscare intensa – exercitii cu greutati, cardio, exercitii HIIT etc.


Afla in continuare ce alimente te pot ajuta sa scapi mai repede de grasimea abdominala:

– Alimente bogate in grasimi mononesaturate

Grasimile mononesaturate, considerate cele mai sanatoase grasimi, stabilizeaza nivelul de zahar din sange, instaleaza repede starea de satietate, protejeaza inima si creierul, mentin colesterolul in limite normale.
Paradoxal pare, dar asa este: grasimile mononesaturate stimuleaza pierderea in greutate, arderea de grasime si au un rol important, indeosebi, in subtierea taliei. La o dieta de 1500-1600 calorii pe zi, care include grasimi mononesaturate, in cantitati moderate, poti pierde o treime din grasimea acumulata, in mai putin de o luna de zile.
Din ce alimente le asimilezi: uleiul de masline, masline, nuci, migdale, avocado, fistic, seminte de susan, de dovleac, hering, macrou, halibut.

– Alimente bogate in calciu

S-ar parea ca deficitul de calciu te impiedica sa dai jos grasimea, inclusiv grasimea abdominala. Doua ar fi motivele: unu – ai prea mult estrogen in organism si acumulezi grasime, in special grasime abdominala si al doilea – creste nivelul de cortizol, alt hormon care stimuleaza acumularea de grasime.
Concluzia – consuma alimente bogate in calciu; daca nu tolerezi lactatele, ai alte surse de calciu: peste (sardine, somon), legume cu frunze verzi, seminte de chia, de susan, de canepa, de floarea soarelui, portocale, orez brun.
Nu vei asimila calciu in lipsa vitaminei D; o gasesti si pe ea in peste, dar si in oua, ficat de vita, cereale integrale. O alta sursa importanta este expunerea la soare, 15-30 de minute pe zi, iti activeaza vitamina D, care exista in stare latenta in organism.

– Alimente bogate in fibre solubile vascoase

Nu orice fibre ne ajuta sa slabim; cele insolubile sunt numai in trecere. Fibrele solubile, in schimb, sunt cele care in stomac se transforma in gel si il mentin mai mult timp plin, reducand apetitul.
Cele mai eficiente fibre solubile, in sensul ca sunt mai vascoase, le gasesti in leguminoase – fasole, linte, mazare, naut – alimente pe care ar trebui sa le consumi zilnic (nu pe toate odata, bineinteles).
La fel de eficiente sunt semintele de chia, semintele de in, fulgii de ovaz, varza de Bruxelles etc.

– Alimente bogate in probiotice si prebiotice

Sanatatea microflorei intestinale are o importanta mai mare decat ai crede in pastrarea greutatii corporale. Distrugerea echilibrului dintre bacteriile care o compun, duce la transformari importante in organism. Pe scurt, avem in organism bacterii bune – probioticele si bacterii rele. Probioticele au un rol important in asimilarea corecta a nutrientilor din alimente, in controlul procesului de ingrasare, in imbunatatirea digestiei si eliminarea la timp a deseurilor, in imbunatatirea starii de spirit, combaterea inflamatiei si asa mai departe. Bacteriile bune au nevoie de hrana pentru a face fata celor rele, iar hrana lor preferata sunt fibrele solubile, sursa de prebiotice.
Alimente bogate in probiotice: iaurtul, chefirul, varza murata, ceaiul Kombucha, muraturi in saramura fara otet, kimchi.
Alimentele bogate in prebiotice: leguminoase, banane, fructe de padure, sparanghel, usturoi, ceapa, praz.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: