Alimente care te ajuta sa-ti relaxezi muschii

alimentatie incordare musculara

flotari piept muschi pectorali

Poti avea muschii incordati din mai multe cauze: antrenamente prea intense si prea dese sau dimpotriva statul prea indelungat pe scaun la birou sau pe fotoliul din fata televizorului. Stresul, starile de anxietate, de furie pot si ele sa-ti dea o stare generala de incordare. Sau pur si simplu o alimentatie deficitara.


Consecintele pot fi si ele diverse: dureri de spate, crampe, dureri de cap, insomnii, somn agitat, factori ce atrag la randul lor agravarea starii de bine.
Pe langa tehnicile recunoscute de relaxare, masaj, yoga, bai calde cu plante (rozmarin, levantica), meditatie etc, iti recomand sa incluzi in dieta ta si cateva alimente cu efect direct si rapid in relaxarea muschilor.

– Incepe ziua cu un suc de rodie. Sucul din seminte de rodie este puternic antiinflamator si antibacterian, avand un continut mai mare de antioxidanti decat ceaiul verde sau vinul rosu. Are proprietatea de a scadea nivelul de stres acumulat in organism si actioneaza direct la recuperarea starii optime a muschilor dupa un efort intens.
In plus, pentru cei interesati, sucul de rodie stimuleaza arderea grasimilor de pe abdomen si subtiaza talia.

– Bea seara, inainte de culcare un pahar de suc de cirese. Este antiinflamator, cu proprietati de adevarat medicament fara efecte negative adverse in tratarea durerilor si contractiilor musculare.
In plus, ciresele contin un antioxidant – melatonina, care iti da o dispozitie buna, te relaxeaza, te ajuta sa adormi usor si sa ai un somn odihnitor si regenerator.


– Include zilnic in gustarile dintre mesele principale seminte de dovleac, migdale, caju, nuci, alimente ce contin magneziu.
Magneziul este unul dintre cele mai importante minerale pentru sanatatea musculara. Si nu numai atat, magneziul joaca un rol important si in mentinerea sanatatii sistemului nervos; contribuie la diminuarea simptomelor stresului, una dintre cauzele incordarii musculare.
Alte alimente la fel de benefice relaxarii muschilor, datorita continutului de magneziu sunt legumele cu frunze verzi, avocado, bananele, ciocolata neagra, fructele uscate.

– Atentie la ce mananci dupa antrenamente. Muschii obositi de antrenament au nevoie de refacere. Carbohidratii si proteinele au acest rol important. Carne de curcan, de pui sau peste cu o garnitura de orez, paste din faina integrala sau legume, sunt combinatia ideala pentru o masa revigoranta dupa un efort sustinut.

Incordarea musculara este la urma urmei o inflamatie, iar pentru combaterea ei ai la indemana si alte alimente cu rol antiinflamator: turmericul, scortisoara, ghimbirul, afinele.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: