Alimente care hidrateaza organismul – peste 90% apa

Ce poti manca daca nu reusesti sa bei 2 litri de apa pe zi

telina

Conform spuselor specialistilor nutritionisti, trebuie sa consumam zilnic circa doi litri de lichide pentru hidratarea in limite normale a organismului. Se zice ca nu este suficient sa bei apa numai atunci cand ti-e sete, deoarece in acel moment organismul deja incepe sa simta deshidratarea.


Dar daca nu reusiti sa beti cei doi litri de lichid zilnic, nu intrati in panica, exista alimente care hidrateaza organismul. Amintim cateva dintre ele:

– Castravetii

Cu circa 95% apa in compozitia lor, castravetii contribuie din plin la hidratare. Alte avantaje ale consumului de castraveti: au putine calorii, contin fibre, vitamina A, vitamina C, calciu, scad pofta de mancare, amelioreaza durerile musculare, mentin frumusetea tenului si a parului.


– Rosiile

Nici rosiile nu se lasa mai prejos cu peste 90% apa, ca aliment hidratant al organismului. Ca si castravetii, rosiile sunt aliatele noastre in curele de slabire prin procentul mic de calorii. Sunt bogate in schimb in fibre, vitamine (A, C, E, K, vitamine din complexul B), minerale (calciu, fier, potasiu, sodiu, magneziu etc), acizi grasi omega 3 si omega 6. Rosiile regleaza nivelul de glicemie din sange, imbunatatesc digestia si ajuta pe cei ce vor sa slabeasca, joaca rol important in mentinerea sanatatii vederii, oaselor, pielii si a ochilor.

– Capsunele

90% din masa capsunelor este apa. Din pacate nu le putem consuma tot timpul anului, dar macar in sezon sa profitam de ele. Iata ce mai contin capsunele si ce avantaje aduc sanatatii: proteine, fibre, carbohidrati, vitamina C, vitamina A, acid folic, minerale (calciu, fier, magneziu, potasiu), antioxidanti. Capsunele sunt antiinflamatoare, intaresc sistemul imunitar, previn obezitatea si bolile generate de ea, stimuleaza digestia prevenind constipatia, amelioreaza durerile reumatismale, protejeaza creierul impotriva imbatranirii premature.

– Pepenele rosu

Fructul cel mai hidratant al verii, contine pe langa apa (91%), antioxidanti, vitamine, minerale si aproape zero colesterol si grasimi, ceea ce face din acest fruct un luptator impotriva rigidizarii vaselor de sange.

– Grapefruitul

Cu 90% apa, fibre, vitamine, minerale, antioxidanti, continut slab de calorii, grapefruitul completeaza hidratarea organismului, ne ajuta in curele de slabire, mentine sanatatea ficatului si a rinichilor.

– Salata iceberg

Cu peste 90% apa se lauda si salata iceberg. In plus contine vitamina K si vitamina A, vitamine importante pentru sanatatea oaselor si pentru sanatatea vederii.

– Iaurtul

Iaurtul contine un procent de peste 80% apa si in plus ajuta digestia gratie probioticelor.

– Alte legume cu procent mare de apa, in jur de 90% si in acelasi timp bogate in vitamine, minerale si fibre sunt: conopida, telina, dovleceii, spanacul.

Am povestit, daca va aduceti aminte, De ce nu beau apa inainte si imediat dupa masa – cate minute astept?


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: