Aciditatea in organism. Cum reglam echilibrul acido-alcalin

aciditatea in dieta zilnica

carne de porc la tuci

Tot ce este rau in jurul nostru: poluarea, stresul, chimicalele si furajele cu care se ingrasa pamantul si se hranesc pasarile si animalele, multe dintre alimentele pe care le consumam, care nu mai sunt naturale ci rafinate si procesate etc, ridica nivelul de aciditate in organismul nostru.


Efectul este acumularea de toxine care maresc riscul de aparitie al celor mai grave boli: obezitatea, infarctul miocardic, accidentul vascular cerebral. Cancerul, atat de frecvent in epoca noastra este pus pe seama nivelului crescut de aciditate din organism.

Toate procesele metabolismului risca sa nu functioneze normal in cazul unei aciditati ridicate, inclusiv cresterea in greutate. Reglarea echilibrului acido – alcalin implica mai multi factori: aerul pe care il respiram, eliminarea starilor de anxietate si stres, alimentatia. Daca aer curat nu prea mai avem, iar in locul plimbarilor si sportului alegem, din pacate, televizorul, sa fim mai atenti macar la alimentatie. Alimentatia preponderent alcalina ajuta organismul sa scape de cumulul de deseuri toxice si de mediul acid atat de prienic bolilor.

Iata cum putem pastra echilibrul acido-alcalin prin dieta zilnica:


– Se vorbeste mult despre paharul de apa cu lamaie baut dimineata. Apa mentine echilibrul dintre aciditate si alcalinitate si reduce acumularea deseurilor in organism. Combinata cu suc de lamaie, apa devine alcalina si efectele ei benefice cresc. Bauta dimineata, pe stomacul gol, apa cu lamaie, la care puteti adauga 1-2 linguri de otet de mere, ajuta la detoxifiere si pregateste aparatul digestiv pentru munca ce-l asteapta in timpul zilei.

Calciul si magneziul sunt minerale alcalinizante. Migdalele, pe langa acizii grasi esentiali, vitamina E, vitamine din complexul B, contin acest tandem de calciu si magneziu, precum si fibre care ajuta digestia, combat constipatia si mentin starea de satietate, facilitand si scaderea in greutate.

Daca obisnuiti sa consumati regulat lapte de vaca – aliment acid, incercati din acelasi motiv, sa-l inlocuiti uneori cu laptele de migdale.

– Legumele verzi sunt unele dintre cele mai alcalinizante alimente, datorita faptului ca au in structura multe fibre, minerale alcaline si clorofila. Cel mai bine este sa fie consumate proaspete si in stare cruda; cand nu se poate, tineti-le cat mai putin timp pe foc. Ardeiul gras, sparanghelul, anghinarea, varza, dovleceii, vinetele, fasolea verde sunt primele in top.

– Consumati carne o data sau de doua ori pe saptamana. Carnea este un aliment acid, greu digerabil, care lasa in urma o cantitate mare de toxine.

– Consumati cat mai putin zahar rafinat; ideal ar fi sa nu consumati deloc, dar asta nu se poate in zilele noastre, cand zaharul rafinat face parte din aproape toate produsele din comert.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: